Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 19.11.2016. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
První vydání
Praha : Česká školní inspekce, 2015
59 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 30 cm

objednat
ISBN 978-80-88087-04-5 (brožováno)
Obsahuje bibliografii na stranách 59
001420850
Obsah // 1 Úvod ...7 // 1.1 Ladení týmu a získání prvních reflektivních dovedností...8 // 1.2 Výběr tématu a volba výukového přístupu...10 // 1.3 Příprava experimentální výuky...10 // 1.4 Realizace experimentální výuky...11 // 1.5 Reflexe experimentální výuky...11 // 1.6 Společné zhodnocení...11 // 1.7 Závěrečné shrnutí...12 // 2 Poznávání vlastností útvarů v rovině prostřednictvím manipulativních činností...13 // 2.1 Výběr tématu...13 // 2.2 Záležitosti kurikula a hledání základního přístupu ? tématu...13 // 2.3 Formulace cílů...14 // 2.4 Stručný popis celého procesu v rámci týmu...15 // 2.5 Konkrétní plán a realizace hodiny...15 // 2.6 Popis realizace...15 // 2.7 Závěr...15 // 3 Algoritmy písemného sčítání a dělení se zbytkem...20 // 3.1 Výběr tématu...20 // 3.2 Vybrané téma v kurikulu...20 // 3.3 Formulace cílů a přístupy ? vyučování...21 // 3.3.1 Dlouhodobé cíle...21 // 3.3.2 Konkrétní cíle v experimentálních hodinách...21 // 3.3.3 Základní popis výukového přístupu...21 // 3.4 Popis procesu přípravy hodin...22 // 3.5 Konkrétní plán a realizace hodin...22 // 3.5.1 Příprava a realizace hodiny na vyvození písemného sčítání...24 // 3.5.2 Příprava a realizace hodiny na vyvození dělení se zbytkem...25 // 3.6 Shrnutí ? realizaci hodin...28 // 3.7 Závěr...29 // 4 Goniometrické funkce - aplikační úlohy...30 // 4.1 Výběr tématu a výukových metod...30
// 4.2 Cíle experimentální hodiny a další kontext...31 // 4.3. Konkrétní plán a realizace hodiny...31 // 4.3.1 Doplňující úlohy...37 // 4.3.2 Návodné otázky a instrukce pro slabší žáky při samostatném řešení úlohy 3 // (řádek 5a tabulky)...38 // 5 Přímá a nepřímá úměrnost...39 // 5.1 Záležitosti kurikula...39 // 5.2 Cíle experimentálních hodin a vyučovací přístupy...39 // 5.3 Příprava experimentálních hodin...40 // 5.4 Konkrétní plán a postřehy z realizace hodiny...40 // 5.5 Závěr...47 // 6 Pythagorova věta...49 // 6.1 Charakteristika školy...49 // 6.2 Složení týmu...49 // 6.3 Organizace činnosti týmu...50 // 6.4 Proces přípravy vyučovací hodiny...50 // 6.5 Výběr tématu...51 // 6.5.1 Zařazení tématu do kurikulárních dokumentů...52 // 6.8 Cíle vyučovací hodiny z hlediska žáků...52 // 6.9 Plán a realizace hodiny...53 // 6.10 Popis realizace...55 // 6.11 Reflexe vyučující...58 // Literatura ...59

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC