Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 08.10.2016. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(2) Půjčeno:2x 
BK
Brno : Flow, [2015?]
85 stran : barevné ilustrace ; 26 cm

objednat
ISBN 978-80-88123-03-3 (brožováno)
Obsahuje bibliografii na stranách 79-83 a bibliografické odkazy
Anglické resumé
001420854
OBSAH // Úvod...8 // Od přednášení ke kurátorství...10 // Informační datové kurátorství...11 // Informační kurátorství...13 // Whittakerův třífázový model...15 // Digitální knihovny...17 // Knihovny sbírky...19 // Zapojit studenty, čtenáře, rodiče...21 // Kompetence kurátora...22 // ICT v životě školy: jak má vypadat sbírka?...27 // Dva základní směry komunikace...30 // Digitální kurátorství a pedagogické teorie...32 // Kurátorství a konektivismus...33 // Osobní vzdělávací prostředí...37 // Informační kurátorství jako fenomén filozofie výchovy...43 // VYBRANÉ NÁSTROJE NA PODPORU INFORMAČNÍHO KURÁTORSTVÍ .. 47 // RSS a nejjednodušší metody kurátorství...47 // RSS A ATOM...48 // Příklady čteček...51 // Praktické využití...53 // Online nástroje pro tvorbu nástěnek ve školním prostředí...54 // Stormboard...56 // Popplet...57 // Linoit ...58 // Shrnutí...59 // Integrace digitálního informačního kurátorství do e-learningových // systémů...59 // Google Classroom...60 // Specializované nástroje...63 // Bibblio...65 // Edmodo...67 // Scoop.it...69 // Pinterest...70 // Další nástroje...73 // Místo závěru...77 // Literatura...79 // Curating Digital Information in Pedagogical Context...84

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC