Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 20.07.2016. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
Vydání druhé nezměněné
Brno : Národní centrum ošetřovatelství a nelékařských zdravotnických oborů, 2009
150 stran : ilustrace ; 21 cm
Externí odkaz    Obsah 

ISBN 978-80-7013-503-7 (brožováno)
Obsahuje bibliografii na stranách 147
001420907
1. Možnosti marketingu ve zdravotnictví -- 1.1 Tržní mechanizmus ve zdravotnictví -- 1.2 Nabídka a poptávka ve zdravotnictví -- 1.3 Specifické znaky systému zdravotní péče a zdravotnictví v ČR -- 2. Základní pojmy marketingu -- 2.1 Podstata a význam marketingového přístupu při řízení -- 2.2 Marketingová koncepce -- 3. Segmentace trhu -- 3.1 Přístupy k trhu -- 3.2 Možnosti segmentace trhu -- 4. Marketingový algoritmus -- 5. Marketingová filozofie -- 6. Marketingová analýza -- 6.1 Marketingové prostředí -- 6.2 Vnější a vnitřní prostředí -- 6.3 SWOT analýza -- 7. Fáze realizace marketingový mix -- 7.1 Produkt -- 7.2 Cena -- 7.3 Placement (distribuce) -- 7.4 Promotion -- 7.4.1 Komunikace -- 7.4.2 Reklama -- 7.4.3 Public relations -- 7.5 People vztahy k lidem -- 7.6 C-mix -- 8. Marketingový průzkum -- 8.1 Struktura informačního systému organizace -- 8.2 Marketingový výzkum -- 8.2.1 Primární metody -- 8.2.2 Sekundární metody marketingového výzkumu -- 9. Plánování a kontrola marketingu -- 9.1 Proces marketingového plánování
(OCoLC)607525094
cnb002023072

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC