Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 20.04.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(20) Půjčeno:20x 
BK
1. vydání
Brno : Masarykova univerzita, 2014
179 stran : barevné ilustrace ; 21 cm

objednat
ISBN 978-80-210-7593-1 (brožováno)
200 výtisků
Obsahuje bibliografii na stranách 164-175, bibliografické odkazy
České a anglické resumé
001421465
Obsah // Předmluva ...5 // 1 Zdroje tematické kooperativní výuky ...7 // 1.1 Dějepis jako zdroj obsahu ...8 // 1.2 Dramatická výchova jako zdroj formy ...9 // 1.3 Spolupráce jako zdroj učeni ...11 // 2 Pojetí tematické kooperativní výuky ...13 // 2.1 Výukové metody a techniky ...13 // 2.2 Práce s textem ...15 // 2.3 Živý obraz jako ústřední technika ...17 // 2.4 Hra v roli a hraní rolí ...18 // 2.5 Tematická kooperativní výuka a projektová výuka ...21 // 2.6 Model výukového celku ...22 // 3 Metodologie výzkumného šetření ...27 // 3.1 Cíle výzkumu ...27 // 3.2 Výzkumné otázky ...28 // 3.3 Výzkumný vzorek ...28 // 3.4 Analýza slovní reflexe ...29 // 3.5 Analýza živých obrazů ...30 // 3.5.1 Přístupy k analýze živých obrazů ...31 // 4 Pravěk - život sběračů a lovců: na stopě environmentální // výchovy ...33 // 4.1 Scénář ...34 // 4.2 Vzdělávací obsah a jeho odraz v živých obrazech ...44 // 4.2.1 Den lovce ...44 // 4.2.2 Den sběračky ...49 // 4.3 Vzdělávací obsah a jeho odraz v promluvách žáků ...52 // 4.3.1 Způsob života ...52 // 4.3.2 Mozek sběrače a lovce ...53 // 4.3.3 Obstarávání a dělení potravy ...54 // 4.3.4 Mateřství v kočující komunitě ...56 // 4.4 Kognitivní a tvůrčí přesahy ...57 // 4.5 Shrnutí ...58 // 5 Starověké despocie - Egypt: lekce symbolického jazyka ...60 // 5.1 Scénář ...61 // 5.2 Vzdělávací obsah a jeho odraz v živých obrazech ...70 // 5.2.1 Oni to mají „stejný" ...70 // 5.2.2 Napsáno před pěti tisíci lety ...74 // 5.3 Vzdělávací obsah a jeho odraz v promluvách žáků ...76 // 5.3.1 V řeči nejistí ...77 // 5.4 Kognitivní a tvůrčí přesahy ...77 // 5.5 Shrnutí ...80 //
6 Řecko - mýty a bohové: mýtus jako model světa ...81 // 6.1 Scénář ...82 // 6.2 Vzdělávací obsah a jeho odraz v živých obrazech ...87 // 6.2.1 Tvorba živých obrazů s replikou ...88 // 6.2.2 Prezentace živých obrazů s replikou ...89 // 6.2.3 Božský Olymp ...90 // 6.3 Vzdělávací obsah a jeho odraz v promluvách žáků ...99 // 6.3.1 Mýtus jako obraz světa ...99 // 6.3.2 Mýtus jako zárodek umění a věd ...101 // 6.4 Shrnutí ...101 // 7 Řím - kulturní odkaz impéria: práce s pojmy a fakty ...104 // 7.1 Scénář ...105 // 7.2 Vzdělávací obsah a jeho odraz v živých obrazech ...113 // 7.2.1 Živý obraz jako způsob práce s prekoncepty ...113 // 7.2.2 Živý obraz jako způsob práce s pojmy ...116 // 7.2.3 Živý obraz jako způsob práce s dějovými fakty ...122 // 7.3 Vzdělávací obsah a jeho odraz v promluvách žáků ...126 // 7.3.1 Měření času ...126 // 7.3.2 Hannibal ante portas ...128 // 7.4 Kognitivní a tvůrčí přesahy ...129 // 7.5 Shrnutí ...129 // 8 Analýza závěrečné reflexe ...131 // 8.1 Forma závěrečné reflexe ...131 // 8.1.1 Závěrečná reflexe jako ohnisková skupina ...132 // 8.2 Obsah závěrečné reflexe ...134 // 8.2.1 Práce s historickými prameny ...134 // 8.2.2 Práce s živými obrazy ...136 // 8.2.3 Práce ve skupinách ...138 // 8.3 jazyková struktura závěrečné reflexe ...141 // 8.3.1 Strategie žáků ...143 // 8.3.2 Strategie moderátora ...146 // 8.4 Shrnutí ...156 // 9 Vzdělávací potenciál tematické kooperativní výuky ...158 // 9.1 Podmínky tematické kooperativní výuky ...158 // 9.2 Kognitivně náročná práce a tematická kooperativní výuka ...158 // 9.3 Živý obraz jako psychosomatický artefakt ...16C // 9.4 Živý obraz jako cesta k multiperspektivě ve výuce ...162 // 9.5 Závěr a diskuse ...162 // Seznam literatury ...164 // Resumé ...176 // Summary
(OCoLC)910989170
cnb002699546

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC