Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 10.06.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(1.5) Půjčeno:3x 
BK
1. vydání
Brno : Pedagogicko-psychologická poradna : Tobiáš, 2015
135 stran ; 22 cm

objednat
ISBN 978-80-7311-161-8 (brožováno)
hebrejština
Přeloženo z anglického překladu hebrejského originálu
Na obálce pod názvem: Seventh Framework Programme
Obsahuje bibliografii na stranách 134-135
001421488
OBSAH // Předmluva autorky...5 // Předmluva k anglickému vydání 8 , // Předmluva к českému vydání...11 // I. Část - překonávání překážek dyslexie...19 // Výběr z rozhovorů...20 // 1. Chodil jsem na Alcatraz...20 // 2. Z tebe nikdy nebude inženýr...28 // 3. Dialog s psaným slovem... 36 // 4. Klíč к zamčeným dveřím...45 // Analýza rozhovorů...52 // Reakce v chování...52 // Definice konkrétních obtíží účastníků studie na základě // individuálních rozhovorů...67 // Vysokoškolský podpůrný program...70 // Původ překážek...106 // II. Část - vlastní odraz učitele v zrcadle dyslexie...113 // Úvod ...114 // Přijetí „odlišného” žáka s poruchou učení...115 // Konflikty ve světě učitele...117 // Stěžejní témata patrná z rozhovorů...120 // 1. Konfrontace...121 // 2. Základní potřeby... 125 // Stěžejní témata patrná z dotazníků...127 // Souhrn stěžejních témat...131 // 1. Nestandardní student...131 // 2. Pocity neschopnosti, selhání a vzteku...131 // 3. Pocit osamocení...131 // 4. Stěžejní lingvistický prvek (vnímaný co do frekvence zmíněného // výrazu)...132 // 5. Pozitivní motivy...132 // Diskuze ... 133 // Použitá literatura:...134

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC