Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 20.07.2016. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(3) Půjčeno:3x 
BK
1. vydání
Opava : Slezská univerzita v Opavě, 2011
95 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 30 cm

ISBN 978-80-7248-647-2 (brožováno)
"Rozvoj kompetencí učitelů související s reformou CZ.1.07/1.3.05/11.0006"--Titulní strana
Obsahuje bibliografii na stranách 83-86
Studijní materiál pro projekt Rozvoj kompetencí učitelů související s reformou
001421734
OBSAH // OBSAH...1 // ABSTRAKT...2 // PŘEDMLUVA...3 // SEZNAM ZKRATEK A SYMBOLŮ...4 // ÚVOD...5 // 1. VZNIK, VÝVOJ, HISTORIE POJMU ADHD A JEJÍ KLINICKÝ OBRAZ 6 // 1.1 Historická východiska zkoumané problematiky...6 // 1.2 Terminologické vymezení pojmu ADHD...9 // 1.3 Etiologie ADHD...13 // 1.4 Projevy ADHD v různých věkových obdobích...15 // 1.5 Komorbidita ADHD s dalšími psychickými poruchami...21 // 2. VYŠETŘENÍ DÍTĚTE S HYPERKINETICKOU PORUCHOU...22 // 2.1 Speciálně pedagogická a pedagogická diagnostika...22 // 2.2 Psychologická diagnostika...24 // 2.3 Medicínská diagnostika...25 // 2.4 Diferenciální diagnostika...26 // 3 TERAPEUTICKÉ PŘÍSTUPY К DĚTEM S ADHD...30 // 3.1 Problematika ADHD ve škole, základní pedagogické postupy...30 // 3.2 Speciálně pedagogická a psychoterapeutická intervence...34 // 3.2.1 Kognitivně-behaviorální terapie (KBT)...36 // 3.3 Význam farmakologické léčby...43 // 4. RODIČE A DÍTĚ S ADHD...44 // 5. INTEGRATIVNÍ KOREKČNÍ PROGRAM JAKO JEDNA Z MOŽNOSTÍ // V TERAPII DĚTÍ S ADHD...49 // 6. DISKUSE...77 // ZÁVĚR...81 // 1
(OCoLC)880868045
cnb002197078

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC