Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 16.03.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(4.5) Půjčeno:9x 
BK
Příručka
1. vydání
V Brně : BizBooks, 2016
298 stran, 12 nečíslovaných stran : ilustrace (převážně barevné) ; 19 x 23 cm

objednat
ISBN 978-80-265-0452-8 (brožováno)
angličtina
Přeloženo z angličtiny
Terminologický slovník
001422120
1.Canvas // 1.1 Profil zákazníka 36 // 1.2 Hodnotová mapa 52 // 1.3 Soulad 66 // 2. Design // 2.1 Možnosti prototypizace 100 // 2.2 Výchozí body 112 // 2.3 Porozumění zákazníkům 130 // 2.4 Správný výběr 146 // 2.5 Hledání vhodného business modelu 168 // 2.6 Vytváření nabídek v již zavedených organizacích 184 // 3. Testování // 3.1 Co testovat 214 // 3.2 Testování krok za krokem 222 // 3.3 Knihovna experimentů 240 // 3.4 Dejte všechno dohromady 264 // 4. Rozvoj // Vytvořte si jednotný pohled na věc 286 // Měřte a monitorujte 288 // Neustále se zlepšujte 290 // Neustále se inovujte 292 // Taobao: objevování nového modelu // elektronického obchodováni 294 // Glosář 302 // Základní tvůrčí tým 304 První čtenáři 305 O autorech 306
cnb002776963

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC