Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 20.04.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(9.3) Půjčeno:28x 
BK
Příručka
1. vydání
Brno : Masarykova univerzita, 2015
77 stran : formuláře ; 21 cm + 1 DVD video

objednat
ISBN 978-80-210-7882-6 (brožováno)
Autorka DVD přílohy: Zora Syslová
Na disku pod názvem: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky
150 výtisků
Obsahuje bibliografii na stranách 69-72
001422412
OBSAH // ÚVOD...5 // 1. Vznik evaluačního nástroje Rámec profesních kvalit učitele // mateřské školy a jeho teoretická východiska...7 // 1.1 Teoretická východiska...7 // 1.2 Vznik evaluačního nástroje a jeho struktura...9 // 1.2.1 Plánování...11 // 1.2.2 Prostředí pro učení...14 // 1.2.3 Procesy učení...17 // 1.2.4 Hodnocení vzdělávacích pokroků dítěte...20 // 1.2.5 Reflexe vzdělávání...21 // 1.2.6 Rozvoj školy a spolupráce s kolegy...22 // 1.2.7 Spolupráce s rodiči a širší veřejností...24 // 1.2.8 Profesní rozvoj učitele...26 // 1.3 Pilotování evaluačního nástroje...29 // 2. Sebehodnocení práce učitele...31 // 2.1 Hodnotící škála...31 // 2.2 Doporučení pro práci s nástrojem, možná rizika...32 // 3. Kariérni systém...33 // 3.1 Struktura kariérního sytému...34 // 3.2 Doklady ke kompetencím standardu učitele...36 // 3.3 Komparace evaluačního nástroje a profesních // dovedností standardu učitele...37 // 4. Podmínky pro rozvoj profesních kompetenci...49 // 4.1 Kolegiátní podpora jako forma profesního rozvoje...50 // 4.1.1 Zavádění kolegiálni podpory do mateřské školy...51 // 4.1.2 Podmínky pro rozvoj kolegiálni podpory...54 // 4.2 Úloha profesního portfolia...57 // 5. Výuková videa...61 // 5.1 Struktura výukových videí...61 // 5.2 Jak pracovat s výukovými videi...64 // ZÁVĚR...67 // POUŽITÉ PRAMENY A LITERATURA...69 // PŘÍLOHY...73
(OCoLC)928741364
cnb002733714

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC