Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 22.10.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(8.5) Půjčeno:17x 
BK
EB
Vydání 1.
Praha : Grada, 2016
199 stran : ilustrace ; 24 cm
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-247-5263-1 (brožováno)
ISBN 978-80-271-9157-4 (online ; pdf)
ISBN 978-80-271-9158-1 (online ; epub)
Psyché
Obsahuje bibliografii na stranách 182-193 a rejstříky
České a anglické resumé
001422531
Předmluva 9 // Poděkování 11 // Seznam zkratek 12 // Klíčové pojmy v posuzování zaměstnanců 14 // 1. Psychologické koncepty v kvalitativní diagnostice 17 // 1.1 O projekci a nevědomí 18 // 1.2 O obranách ega a narcistním zranění 18 // 1.3 O osobnostních typech 19 // 1.4 O procesu učení jako o procesu modelovaném zpětnou vazbou 21 // 1.5 O tom, že mluvit o něčem se dost liší od toho, co doopravdy udělám 22 // 1.6 O rysech, kterými se lidé od sebe vzájemně odlišují 22 // 1.7 O jedinečnosti a individualitě každého člověka 23 // 1.8 O vlivu zájmu expertů na pracovní výkon 24 // 1.9 O vlivu angažovanosti na pracovní výkon 24 // 1.10 O učení a rozvoji osobnosti v záblesku inspirace 26 // 1.11 O tom, že psychika je soubor částí 26 // 1.12 0 konformitě к roli 27 // 1.13 O očekávání, které ovlivňuje chování (pygmalionský efekt, efekt očekávání, Rosenthalův efekt) 28 // 1.14 O osobnostních konstruktech a vlastní teorii osobnosti 29 // 1.15 O normách, duševních poruchách a poruchách osobnosti 29 // 1.16 O současném člověku jako potomku dlouhé řady paleolitických // lovců a sběračů 30 // 2. Principy 32 // 2.1 Kvalitativnost 33 // 2.2 Triangulace 34 // 2.3 Etika a etiketa psychodiagnostiky 38 // 2.3.1 Účel diagnostiky 39 // 2.3.2 Zacházení s informacemi 40 // 2.3.3 Snížení tenze (napětí) během diagnostického programu 41 // 2.3.4 Poskytnutí rovných šancí 41 // 3. Vstupní informace do kvalitativní diagnostiky 43 // 3.1 Filozofie zadání 43 // 3.2 Naslouchání a parafráze 45 // 3.3 Operacionalizace 46 // 4. Metody a techniky v kvalitativní diagnostice 49 // 4.1 Parametry technik v kvalitativní diagnostice: přiměřenost kontextu, // strukturovanost a zaměřenost vyzývací charakteristiky 49 // 4.2 Klasifikace technik kvalitativní diagnostiky 56 //
4.2.1 Klasifikace podle uspořádání 56 // 4.2.2 Klasifikace podle přiléhavosti 58 // 4.2.3 Klasifikace podle času 62 // 4.2.4 Kategorie diagnostických technik 66 // 4.3 Klasifikace diagnostických metod 87 // 4.3.1 Cíle diagnostické metody 87 // 4.3.2 Individuální nebo skupinová diagnostika 89 // 4.3.3 Rozdělení diagnostických metod podle rozsahu 91 // 4.4 Tvorba technik v kvalitativní diagnostice 93 // 4.5 Skládání technik do diagnostické metody 96 // 4.5.1 Skladba technik v metodách 97 // 4.5.2 Tematizování diagnostické metody a provazování technik 99 // 5. Dovednosti hodnotitele 101 // 5.1 Pozorování - interpretace 101 // 5.2 Záznam pozorování 103 // 5.3 Hodnotitelské chyby 104 // 5.3.1 Haló efekt 105 // 5.3.2 Atribuce 106 // 5.3.3 Projekce 107 // 5.3.4 Vlastní teorie osobnosti 107 // 5.3.5 Předčasné závěry 108 // 5.3.6 Přísnost a shovívavost 109 // 5.3.7 Generalizace a předsudky 110 // 5.3.8 Centrální tendence 110 // 5.3.9 Chyba „vyšetřovatele" 111 // 5.3.10 Vnitřní paradigma hodnotitele 111 // 5.3.11 Vyhoření 112 // 5.3.12 Zkreslení na základě postoje vytvořeného už před diagnostikou 113 // 5.3.13 Nadměrná sebedůvěra 113 // 5.4 Hodnotitel jako nástroj diagnostiky 114 // 5.5 Stylizace diagnostikovaných 117 // 6. Porada hodnotitelů 119 // 6.1 Kdy se realizuje 120 // 6.2 Trvání porady hodnotitelů 121 // 6.3 Kdo se porady účastní 122 // 6.3.1 Proč by se měl porady hodnotitelů účastnit manažer/zadavatel 122 // 6.3.2 Proč by se nemusel porady hodnotitelů účastnit manažer/zadavatel 123 // 6.4 Řízení porady - role 123 // 6.5 Struktura porady 124 // 6.6 Způsob hodnocení 124 // 6.7 Proces rozhodování 125 // 6. Z1 Rizikový fenomén - skupinové myšlení neboli „groupthink“ 126 // 6.Z2 Efekt „sázka naslepo" 126 // 6.7.3 Požadavek na poslední chvíli 127 //
6.7.4 „Já ho znám, jako obchodník je výborný" 127 // 6.7.5 „Všechno je špatně" 128 // 6.7.6 „Musím se rozhodnout tady a ted" 128 // 6.8 Debreefing 128 // 7. Výstupy 130 // 7.1 Zacházení s výstupy 132 // 7.1.1 Stanovení a respektování cíle 132 // 7.1.2 Nastavení pravidel - aplikace principů etiky 133 // 8. Průběh a principy zpětné vazby 136 // 8.1 Parametry zpětné vazby a s nimi spojené otázky 138 // 8.2 Obrany vůči zpětné vazbě a co s nimi 142 // 9. Použití diagnostiky ve firemní praxi 146 // 9.1 Výběr zaměstnance 147 // 9.1.1 Výběr zaměstnance bez kvalitativní diagnostiky 147 // 9.1.2 Co poskytuje kvalitativní diagnostika 148 // 9.1.3 Proč může být kvalitativní diagnostika při výběru zadavatelem zpochybňována 151 // 9.2 Kvalitativní diagnostika v oblasti rozvoje zaměstnanců 155 // 9.2.1 Zjišťování rozvojových potřeb 156 // 9.2.2 Přístup kvalitativní diagnostiky je typický svým důrazem // na zacílení a motivaci 159 // 9.2.3 Námitky ke kvalitativní diagnostice и rozvoje zaměstnanců 160 // 9.3 Latentní efekty užití psychodiagnostiky při výběru a rozvoji zaměstnanců 163 // 10. Návaznost kvalitativní diagnostiky na další způsoby práce // s lidskými zdroji 166 // 10.1 Efektivní provazování - kde diagnostika působí užitečně 166 // 10.1.1 Diagnostika —> výběr —> pracovní adaptace nových zaměstnanců 166 // 10.1.2 Diagnostika —> vzdělávací metody 168 // 10.1.3 Diagnostika —< periodické hodnocení zaměstnanců 170 // 10.1.4 Třistašedesátistupňová zpětná vazba a diagnostika 171 // 10.1.5 „Outplacement" —> diagnostika 172 // 10.2 Nevhodné návaznosti 173 // 10.2.1 Kompetenční model a jeho návazné využití pro kvalitativní diagnostiku 173 // 10.2.2 Diagnostika —> propouštění zaměstnanců 175 //
10.2.3 „Teambuilding“ a diagnostika 177 // Závěrem 179 // Shrnutí 180 // Literatura 182 // Rejstřík věcný 194 // Rejstřík jmenný // 197
cnb002794775

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC