Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 08.10.2016. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(1) Půjčeno:1x 
BK
Příručka
První vydání
Praha : Siria, 2016
125 stran ; 23 cm

objednat
ISBN 978-80-906367-0-5 (brožováno)
Obálkový podnázev: praktická příručka nejen pro interní komunikátory a manažery
Obsahuje bibliografii na straně 117 a rejstřík
001422540
Obsah // 1. Úvod 3 // 2. Co je interní komunikace 5 // 2.1. Co to je? Všechno! 5 // 2.2. Proč interku potřebujeme? ? // 2.2.1. Abychom se nestresovali! 6 // 2.2.2. Abychom byli angažovaní! 7 // 2.3. Jak to vypadá, když to funguje 9 // 2.4. A jak to vypadá, když to nefunguje? 10 // 3. Co musí fungovat, aby fungovala interka 13 // 3.1. Kultura, vize, mise, strategie, to je, oč tu běží! 13 // 3.2. Otevřená komunikace 18 // 3.3. Podpora vedení 21 // 3.4. Manažeři 23 // 3.5. Týmovost 25 // 3.6. Jasná organizace a struktura 27 // 3.7. Zpětná vazba 30 // 3.8. Včasné a relevantní informace 32 // 3.9. Personální zabezpečení 34 // 3.10. Technologie 36 // 4. Praxe ve firmě 39 // 4.1. Cílové skupiny a jejich specifika 39 // 4.1.1. Boardy aneb šéfové 40 // 4.1.2. Manažeři 42 // 4.1.3. Kancelářské myši 43 // 4.1.4. Modré límečky 43 // 4.1.5. Obchodní zástupci 44 // 4.1.6. Kreativci 46 // 4.1.7. IT lidé neboli ajťáci 48 // 4.1.8. Co z toho všeho vyplývá? 49 // 4.2. Nástroje a kanály interní komunikace 50 // 4.2.1. Formální 50 // 4.2.1.1. Tištěné 50 // 4.2.1.2. Digitální 52 // 4.2.1.3. Osobní 56 // 4.2.2. Neformální 59 // 4.3. Měřit? A co vlastně? 60 // 4.3.1. Měření je nutnost! 60 // 4.3.2. Co a jak měřit 61 // 4.3.3. Průzkumy a analýzy 62 // 4.3.4. Audit interní komunikace 63 // 4.4. Jak proboha udělat, aby to lidi poslouchali? 65 // 4.4.1. Strategie, taktika, operativa 65 // 4.4.2. Co a jak komunikujeme? // Jaké
jsou úkoly interní komunikace? 67 // 4.4.2.1. Informování 67 // 4.4.2.2. Vysvětlování 67 // 4.4.2.3. Interakce 67 // 4.4.2.4. Zábava 68 // 4.4.2.5. Všechny úkoly dohromady 68 // 4.4.3. Optimální komunikační mix 69 // 4.5. Fígle a finty aneb jak na to, aby to frčelo 70 // 4.5.1. Podpora vedení 70 // 4.5.2. Příklad a schopnosti manažera 70 // 4.5.3. Komunikační standardy 71 // 4.5.4. Komunikační balíčky 72 // 4.5.5. Péče o nového zaměstnance 73 // 4.5.6. Kolečka 74 // 4.5.7. Informace o firmě a její situaci 75 // 4.5.8. Partnerství mezi lidmi a firmou 75 // 4.5.9. Gamifikace 76 // 4.5.10. Emoce 76 // 4.5.11. Humor 77 // 4.5.12. Hodnocení zaměstnanců 78 // 4.5.13. Koučovací postupy 78 // 4.5.14. Přirození lídři 79 // 4.5.15. CSR a interní komunikace 80 // 5. Interní komunikace jako součást firmy 81 // 5.1. Interní komunikátor a jeho postavení 82 // 5.2. Vztahy s ostatními útvary 83 // 5.3. Propojení externí a interní komunikace 85 // 6. Specifika 87 // 6.1. Práce z domova 87 // 6.2. Dlouhodobě nemocní a pracovníci na rodičovské // dovolené 88 // 6.3. Hendikepovaní zaměstnanci 89 // 6.4. Malá firma 90 // 7. Krizová interní komunikace 91 // 7.1. Krizová komunikace v akutní situaci 92 // 7.2. Krizová komunikace preventivní 93 // 7.3. Manuál krizové interní komunikace 94 // 8. Maléry a průšvihy v interní komunikaci 95 // 8.1. Nejasná organizace a zadávání úkolů 95 // 8.2. Zadržování informací a dezinformace 96
// 8.3. Nefungující zpětná vazba 97 // 8.4. Drby a fámy 98 // 8.5. Změny a novinky 99 // 8.6. Hromadné propouštění 100 // 8.7. Odchody a vyhazovy 101 // 8.8. Sloučení a akvizice 102 // 8.9. Stěhování firmy 103 // 8.10. Osobní a příbuzenské vztahy na pracovišti 104 // 8.11. Nespravedlnost 105 // 8.12. Nedodržování dohod a slibů 106 // 8.13. Špatný příklad manažera 107 // 8.14. Netrestání nedostatků a nedůslednost 108 // 8.15. Zamlčování problémů 109 // 8.16. Nezájem o zaměstnance 110 // Quo vadis, interko? 111 // 9.1. Průzkumy, vyhodnocování, změna! 111 // 9.2. Důslednost 112 // 9.3. Vývojové tendence 113 // 9.4. Slušnost se vyplácí 114 // 9.5. Šťastnou cestu! 115
(OCoLC)946294799
cnb002777766

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC