Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 13.04.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(14.7) Půjčeno:44x 
BK
EB
Eseje
Druhé, rozšířené vydání
Praha : PeopleComm, [2016]
180 stran ; 20 cm
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-87917-17-6 (brožováno) ISBN !978-80-87917-17-0 (chyb.)
angličtina
Přeloženo z angličtiny?
V tiráži uvedeno: Druhé, rozšířené vydání, v nakladatelství PeopleCom první
Obsahuje bibliografické odkazy
001422731
Předmluva autora 7 // Předmluva nakladatele 9 // Kapitola 1 Studium vyžaduje svobodu 15 // Kapitola 2 Děti se vzdělávají samy 20 // 1. Nástin některých důkazů 20 // 2. Všichni víme, že je to pravda u malých dětí 23 // 3. Moudrost lovců a sběračů 29 // 4. Lekce ze Sudbury Valley 35 // 5. Přirozené prostředí pro dětské samovzdělávání 41 // 6. Děti se samy učí číst 47 // Kapitola 3 Proč bychom měli přestat oddělovat děti // podle věku 58 // 1. Význam her v zóně nejbližšího vývoje 58 // 2. Unikátní vzdělávací vlastnosti věkově smíšených // her 62 // 3. Starší děti jsou vynikajícími vzory, pomocníky // a učiteli 68 // Kapitola 4 Hodnota hry 76 // 1. Definice hry 76 // 2. Jak hra podporuje uvažování 86 // 3. Jak děti čelí životním zkouškám 91 // 4. Jak nás příroda učí novým dovednostem 94 // Kapitola 5 Důvěřující rodičovství 102 // 1. Úpadek a jeho možná renesance 102 // 2. Proč ubývá důvěřujícího rodičovství // a dětské svobody? 108 // 3. Jak být důvěřujícím rodičem v dnešní době 116 // 4. Konflikty mezi konvenčním školstvím // a důvěřujícím rodičovstvím 123 // Kapitola 6 Příběh evolučního nesouladu 129 // 1. Proč malé děti nechtějí jít spát 129 // 2. Proč děti nechtějí chodit do školy 132 // 3. Děti potřebují komunitu 135 // Kapitola 7 Proč jsou školy takové, jaké jsou 139 // 1. Stručná historie vzdělávání 139 // 2. Síly proti zásadním změnám 148 // 3. Školní šikana / Tragický důsledek nucené školní docházky a autoritářského školního vedení 154 // 4. Osvobození od šikany 160 // 5. Sedm hříchů našeho systému nuceného vzdělávání 164 // 6. Je reálná reforma vzdělávání možná? // Pokud ano, jak? 170 // Doslov к prvnímu vydání 177
(OCoLC)946294742
cnb002777439

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC