Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 20.04.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(22) Půjčeno:43x 
BK
Vydání: první
Hradec Králové : Gaudeamus, 2015
178 stran : ilustrace ; 21 cm

objednat
ISBN 978-80-7435-626-1 (brožováno)
Recenzované monografie
Nad názvem: Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta
200 výtisků
Obsahuje bibliografii na stranách 148-160, bibliografické odkazy a rejstřík
Anglické resumé
001422858
ÚVOD ...7 // 1 CHARAKTERISTIKA PROBLEMATIKY ...9 // 1.1 Vyjasnění terminologie ...9 // 1.2 Spolupráce školy a rodiny z pohledu společenského vývoje ...13 // 1.3 Spolupráce školy a rodiny z pohledu legislativy ...19 // 1.4 Charakteristika a limityvztahů ...23 // 2 STAV ŘEŠENÍ TEMATIKY ...28 // 2.1 PŘEHLED VYBRANÝCH ZAHRANIČNÍCH VÝZKUMŮ ...28 // 2.2 PŘEHLED DOMÁCÍCH VÝZKUMŮ ...30 // 2.3 VÝZKUM V OBLASTI VZÁJEMNÉHO OČEKÁVÁNÍ ...34 // 3 KONCEPTUÁLNI RÁMEC ...37 // 3.1 Koncepty modelů spolupráce rodiny a školy ...37 // 3.1.1 Rodiče vítáni ...42 // 3.1.2 Smlouvy s rodiči ...45 // 3.2 Koncepty alternativních škol ...46 // 3.2.1 Začít spolu ...49 // 3.2.2 Zdravá škola ...50 // 3.3 Koncept komunitní školy ...51 // 3.4 Koncept dobré a efektivní školy ...54 // 4 VZTAHY ŠKOLY A RODINY NA PERSONÁLNÍ ÚROVNI ...58 // 4.1 BUDOVÁNÍ VZTAHU UČITEL-RODIČ ...58 // 4.2 Role učitele ...60 // 4.2.1 Komunikativní kompetence učitele ve vztahu к rodičům ...61 // 4.2.2 Konflikty v komunikaci ...62 // 4.3 Obraz „dobrého" rodiče ...63 // 4.4 Fenomén očekávání ...65 // 5 SHRNUTÍ TEORETICKÝCH VÝCHODISEK ...67 // 6 PŘÍPADOVÉ STUDIE ŠKOL ...68 // 6.1 Metodologické aspekty ...69 // 6.1.1 Charakteristika problému ...70 // 6.1.2 Co zjišťujeme ...71 // 6.2 Design případových studií ...72 // 6.2.1 Interpretace sociální reality ...72 // 6.2.2 Proces případové studie školy ...73 // 6.2.3 Metody sběru dat ...75 // 6.3 VÝBĚR ŠKOL ...77 // 6.4 Zajištění kvality ...80 // 6.5 Etické otázky ...81 // 6.6 ČASOVÝ PRŮBĚH ZPRACOVÁNÍ ...82 // 6.7 Zpracovávání dat a jejich analýza ...83 // 6.7.1 Analýza hloubkových polostrukturovaných rozhovorů ...83 // 6.7.2 Analýza zúčastněného pozorování ...83 // 6.8 Limity ...84 //
7 ANALÝZA PŘÍPADOVÝCH STUDIÍ ...85 // 7.1 ZÁKLADNÍ ŠKOLA INOVATIVNÍ ...85 // 7.1.1 Profil školy ...86 // 7.1.2 Rodičovské orgány na škole ...89 // 7.1.3 Způsoby komunikace a formy spolupráce ...90 // 7.1.4 Škola v síti vztahů: postoje, potřeby a očekávání ...96 // 7.1.4.1 Mohlo by to být lepší ...97 // 7.1.4.2 Jsme tu hlavně pro děti ...98 // 7.1.4.3 Vzájemná očekávání ...100 // 7.1.4.4 Co je skryto v pozadí? ...103 // 7.1.5 Shrnutí ...105 // 7.2 BĚŽNÁ ZÁKLADNÍ ŠKOLA ...106 // 7.2.1 Profil školy....06 // 7.2.2 Rodičovské orgány ...109 // 7.2.3 Způsoby komunikace a formy spolupráce ...- ...110 // 7.2.4 Škola v síti vztahů: postoje, potřeby a očekávání ...115 // 7.2.4.1 Snažíme se, ale nějak to nefunguje ...115 // 7.2.4.2 Když rodiče potřebují, mohou přijít ...117 // 7.2.4.3 Vzájemná očekávání ...118 // 7.2.4.4 Co je skryto v pozadí? ...122 // 7.2.5 Shrnutí ...124 // 8 SOUHRNNÉ ASPEKTY VZTAHŮ ŠKOLY A RODINY ...126 // 8.1 Postoje a názory učitelů a rodičů na spolupráci ...126 // 8.2 Vzájemné očekávaní ...130 // 8.3 Vliv očekávaní na vzájemné vztahy ...132 // 8.4 Mechanismy usnadňující spolupráci ...134 // 8.5 Komparace škol v oblasti vzájemných vztahů ...137 // 9 VÝZVY A DOPORUČENÍ ...140 // 10 ZÁVĚREČNÉ ZAMYŠLENÍ ...143 // ZÁVĚR ...146 // SEZNAM LITERATURY ...148 // SUMMARY ...161 // REJSTŘÍK ...162 // SEZNAM OBRÁZKŮ ...164 // SEZNAM TABULEK ...164 // SEZNAM PŘÍLOH ...165
(OCoLC)944218572
cnb002765426

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC