Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 28.01.2017. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
Příručka
Vydání první
V Ústí nad Labem : Fakulta umění a designu Univerzity J.E. Purkyně ; v Praze : Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy, [2015]
193 stran : barevné ilustrace ; 24 cm + doplňkové edukační materiály + 1 CD-ROM

objednat
ISBN 978-80-7414-920-7 (Univerzita J.E. Purkyně ; brožováno)
ISBN 978-80-7290-828-8 (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta ; brožováno)
Projekty
300 výtisků
Doplňkové edukační materiály: bloček, zrcátko, 1 karta (17 x 23 cm), terč, 2 šablony s vykrojenými tvary, 2 leporela (12 stran každé), 4 karet (10 x 15 cm), 1 papírová vlaštovka, hrací kostka
Vše uloženo v kartonové krabici
Obsahuje bibliografii na stranách 187-189, bibliografické odkazy a rejstřík
Anglické resumé
001450785
Úvod /13 // 17 Kdy se kostka stává uměním? // 1.1 Vztah umeni a védy, výstava Mariany Castillo Deball v Berliné /21 // 1.2 Struktura, obsah a význam a kontext /24 // 31 Tvar a zvuk // 2.1 Uméní a komunikace /31 // 2.2 Pavel Mrkus, Radiolaria, analýza a doprovodné programy /35 // 2.2.1 Analýza projektu Radiolaria /39 // 2.2.2 Koncepce, interpretace a doprovodné programy /42 // 2.3 Zrak, sluch a kresba /46 // 2.4 Viděné a slyšené, procesuálnost a trvalost /49 // 2.4.1 Projekt Maluma komiks, výtvarný projekt détl 4. a 5. třídy /51 // 2.4.2 Projekt Zvukové procesy, výtvarný projekt děti 2.-5. třídy /56 // 2.4.3 Projekt Bedny a vlaštovky, výtvarný projekt dětí 2.-5. třídy /59 // 71 Kolíčky, nůžky a šrouby // Výtvarný projekt dětí 4. a 5. třídy // 3.1 Vymezení teoretických záměrů projektu /71 // 3.2 Výtvarné zadání /75 // 3.3 Koncept výtvarného zadáni /76 // 3.4 Závěry: Proč vizuálně podobné nemusí mít stejný význam? /79 // 97 Hrdina v akci // Výtvarný projekt dětí 2.-5. třídy // 4.1 Sklep-galerte /97 // 4.2 Koncept zadání a reflexe projektu /99 // 4.2.1 .Bod obratu" a další rozvinutí projektu /99 // 4.2.2 Vizuální přitažlivost a exprese /101 // 4.3 Kartónová věž /104 // 4.4 Světelné projekce a vlaštovky /106 // 125 Podmínkové hry // 5.1 Pravidla a omezeni inovace /125 // 5.2 Podobné není stejné /127 // 5.3 Příklady provedení /128 // 5.3.1 Konceptorem pravidel je učitel a student pracuje
podle pravidel Eva Štefanové /128 // 5.3.2 Konceptorem pravidel i hráčem jsou studenti /131 // 5.4 Analýza výtvarného projektu /133 // 5.4.1 Podmínky, struktura, mezery a fakta /133 // 5.4.2 Konceptor, pravidla a média /136 // 149 Vztah díla, konceptu a názvu // 6.1 Popis obhajoby výtvarného díla .šamanská hůl" /150 // 6.2 Teoretické teze /151 // 6.3 Analýza bakalářská práce -Zvuk jako výchozí bod pro grafické zpracováni- /158 // 167 Jazyky médií, obraz a zvuk // 7.1 Analýza audiovizuálního díla „Limitní vjem" /168 // 7.2 Fikční světy, struktura, hranice systémů, náhoda a chyba /170 // Závěry textu /180 // Kultura jako kontext tvorby /182 // English Summary /184 // Medailony /186 // Literatura /187 // Rejstřík /190 // Obsah
(OCoLC)949212385
cnb002704849

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC