Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 24.12.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(6.3) Půjčeno:19x 
BK
Vydání první
Praha : Academia, 2016
188 stran : ilustrace (převážně barevné), 1 mapa ; 24 cm

objednat
ISBN 978-80-200-2572-2 (brožováno)
Společnost ; sv. 13
Obsahuje bibliografii na stranách 171-175, bibliografické odkazy a rejstřík
Anglické resumé
001451197
Předmluva 9 // Úvod 12 // I — Konvergence médií jako součást tekuté modernity 17 // 1.1 Konvergence - definiční nejistota 22 // 1.2 Konvergence a digitální média 28 // 1.3 Konvergence jako součást mediamorfózy 31 // 1.4 Shrnutí 36 // II — Vybrané aspekty technologické konvergence médií v ČR 39 // 2.1 Proměny mediální vybavenosti domácností v ČR 47 // 2.2 Dětské pokojíčky = multimediální pokojíčky 61 // 2.3 Shrnutí 66 // III — Vybrané aspekty uživatelské konvergence médií v ČR 69 // 3.1 Vítejte v éře masového nástupu produživatelů 73 // 3.2 Rozptýleni a pohlceni 81 // 3.3 Mediální multitasking - neefektivně ve jménu efektivity 91 // 3.4 Shrnutí 99 // IV — Vybrané aspekty korporátní a socio-funkcionální konvergence médií v ČR 103 // 4.1 Kdo není „multi-“, jako by nebyl 106 // 4.2 Nové odstíny veřejné služby 109 // 4.3 Na cestě k mediálně-telekomunikačním konglomerátům 116 // 4.4 Shrnutí 148 // V — Vybrané aspekty prostorové konvergence médií v ČR 151 // 5.1 Globální dobyvatelé lokálních pozic 155 // 5.2 Lokální dobyvatelé globálních iluzí 161 // 5.3 Shrnutí 163 // VI — Vybrané aspekty regulační konvergence médií v ČR 151 // 6.1 Od vertikálního k horizontálnímu regulačnímu řádu 155 // 6.2 (Ne)integrované regulační orgány 161 // 6.3 Shrnutí 163 // Závěr 165 // Seznam použité literatury 171 // Seznam použitých pramenů 176 // Seznam použitých zkratek 179 // Seznam grafů 181 // Seznam tabulek a obrázků 182 // Abstract 183 // Poděkování 184 // Rejstřík 185
(OCoLC)951553080
cnb002765219

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC