Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 02.12.2017. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(2) Půjčeno:2x 
BK
Příručka
1. vydání
V Brně : BizBooks, 2016
272 stran : ilustrace ; 21 cm + 1 CD

objednat
ISBN 978-80-265-0517-4 (brožováno)
angličtina
Přeloženo z angličtiny
Obsahuje bibliografii na stranách 265-266 a bibliografické odkazy
001451419
OBSAH // ÚVOD: MINDFULNESS JE VŠUDE KOLEM NÁS // KRÁTKÝ EXKURZ DO HISTORIE KOGNITIVNÍ TERAPIE ZALOŽENÁ NA MINDFULNESS - MBCT JAK VZNIKL KURZ, KTERÝ JE NÁMĚTEM TÉTO KNIHY ÚČINKY TRÉNINKU MINDFULNESS // PRVNÍ TÝDEN: AUTOPILOT // CVIČENÍ S ROZINKOU // ŠKODLIVÉ AUTOMATICKÉ NÁVYKY // UVĚDOMOVÁNÍ Sl VLASTNÍHO TĚLA // KDYBYCH Sl MOHLA ZOPAKOVAT ŽIVOT // TIPY PRO MEDITACI UVĚDOMOVÁNÍ Sl VLASTNÍHO TĚLA // POSLECH 1 - DOMÁCÍ CVIČENÍ PRO PRVNÍ TÝDEN // POSLECH 2 - DOMÁCÍ CVIČENÍ PRO PRVNÍ TÝDEN // DRUHÝ TÝDEN: MINDFULNESS DECHU // MEDITAČNÍ POLOHA MINDFULNESS MEDITACE DECHU ČTYŘI KLÍČOVÉ SCHOPNOST VĚDOMÉ PŘÍSTUPY // POSLECH 1 - DOMÁCÍ CVIČENÍ PRO DRUHÝ TÝDEN 93 // POSLECH 2 - DOMÁCÍ CVIČENÍ PRO DRUHÝ TÝDEN 94 // DENÍK PŘÍJEMNÝCH UDÁLOSTÍ 95 // TŘETÍ TÝDEN: MINDFULNESS TĚLA V POHYBU 98 // STAŘENKA A KOŠÍK NA RYBY 104 // ZMĚNA POTŘEBUJE ČAS 1 29 // PROSTOR NA ODDYCH VE TŘECH KROCÍCH 1 30 // TĚLESNÝ BAROMETR 1 31 // PŘIJETÍ A ODMÍTNUTÍ 1 33 // EMPATIE A UVĚDOMOVÁNÍ Sl TĚLA 1 39 // VYPRÁVĚNÍ VERSUS ZÁŽITKY 141 // POSLECH 1 - DOMÁCÍ CVIČENÍ PRO TŘETÍ TÝDEN 145 // POSLECH 2 - DOMÁCÍ CVIČENÍ PRO TŘETÍ TÝDEN 146 // DENÍK NEPŘÍJEMNÝCH UDÁLOSTÍ 147 // ČTVRTÝ TÝDEN: PŘIMĚŘENÉ REAKCE 150 // DVA ŠÍPY 154 // POKYNY PRO MEDITACI PŘI CHŮZI 160 // COJE TO STRES 162 // MINDFULNESS MEDITACE ? DECHU ? ? TĚLU 168 // MINDFULNESS MEDITACE KE ZVUKŮM A MYŠLENKÁM 172 // NEVYBÍRAVÁ
POZORNOST 174 // NEUROFYZIOLOGIE STRESU 176 // POSLECH 1 - DOMÁCÍ CVIČENÍ PRO ČTVRTÝ TÝDEN 183 // POSLECH 2 - DOMÁCÍ CVIČENÍ PRO ČTVRTÝ TÝDEN 1 84 // PÁTÝ TÝDEN: UMĚNÍ NECHAT TO BÝT 1 86 // DALŠÍ ZPŮSOB, JAK SE VYROVNAT S OBTÍŽNÝMI SITUACEMI 189 // DŮM PRO HOSTY 193 // MEDITACE VSEDĚ: BYTÍ S OBTÍŽNÝMI SKUTEČNOSTMI 195 // NÁŠ VZTAH ? AVERZI 199 // VYUŽITÍ MEDITACE ? ZÍSKÁNÍ PROSTORU PRO ODDYCH VE TŘECH KROCÍCH ? VYROVNÁNÍ SE S OBTÍŽNÝMI SITUACEMI 200 // POSLECH 1 - DOMÁCÍ CVIČENÍ PRO PÁTÝ TÝDEN 202 // POSLECH 2 - DOMÁCÍ CVIČENÍ PRO PÁTÝ TÝDEN 203 // ŠESTÝ TÝDEN: MYŠLENKY A EMOCE JAKO UDÁLOSTI // NAŠÍ MYSLI 206 // MINDFULNESS A ROZVÍJENÍ MYŠLENEK 215 // VĚDOMÝ POSTOJ ? MYŠLENKÁM 216 // PODOBENSTVÍ O ZLODĚJI SUŠENEK 219 // PROČ ZEBRY NEDOSTANOU ŽALUDEČNÍ VŘEDY 221 // NEUŽITEČNÉ VZORCE MYŠLENÍ 225 // VYUŽITÍ PROSTORU PRO ODDYCH ? PRÁCI S MYŠLENKAMI 226 // POSLECH 1 - DOMÁCÍ CVIČENÍ PRO ŠESTÝ TÝDEN 227 // POSLECH 2 - DOMÁCÍ CVIČENÍ PRO ŠESTÝ TÝDEN 228 // SEDMÝ TÝDEN: DOBŘE O SEBE PEČOVAT 230 // CO KDYŽ SE NEMUSÍM ZMĚNIT? 235 // STRES A JEHO DOPADY NA LASKAVOST A SOUCIT 240 // MINDFULNESS A SOUCIT 242 // INDIKÁTORY STRESU A PROTISTRESOVÉ STRATEGIE 243 // ČINNOSTI, KTERÉ NÁM PROSPÍVAJÍ, A ČINNOSTI, // KTERÉ NÁS VYČERPÁVAJÍ 246 // POSLECH 1 - DOMÁCÍ CVIČENÍ PRO SEDMÝ TÝDEN 247 // POSLECH 2 - DOMÁCÍ CVIČENÍ PRO SEDMÝ TÝDEN 248 // OSMÝ TÝDEN: VĚDOMÝ
ŽIVOT 250 // 2 I ZPŮSOBŮ, JAK ZŮSTAT POZORNÝ V PRÁCI 255 // DALŠÍ ZDROJE 261 // DALŠÍ LITERATURA 265 // POZNÁMKY 267 // O AUTOROVI 283 // PODĚKOVÁNÍ 285 // SEZNAM NAHRÁVEK 287
cnb002831550

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC