Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 15.10.2016. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(0.5) Půjčeno:2x 
BK
Příručka
Vydání první
Praha : Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků, 2015
57 stran : ilustrace ; 25 cm

objednat
ISBN 978-80-7481-138-8 (brožováno)
Částečně tištěno napříč
Terminologický slovník
Obsahuje bibliografii na stranách 52-57 a bibliografické odkazy
001451497
1 Úvod 7 // 2 Důvod vzniku standardů kvality péče o děti 8 // 3 Představení standardů kvality 9 // 3.1 Zaměření standardů kvality 9 // 3.2 Struktura standardů kvality 10 // 4 Průběh tvorby standardů kvality v letech 2012-2015 12 // 4.1 Výzkumné a analytické práce 12 // 4.2 Pracovní skupina vedoucích pracovníků zařízení ÚV/OV a SVP a zástupce ČŠI 12 // 4.3 Konzultace a získávání zpětných vazeb 13 // 4.4 Pilotní ověření 14 // 5 Tři úrovně reflexe kvality 18 // 5.1 Auto-evaluace 18 // 5.2 Metodická podpora 20 // 5.3 Hodnocení standardů kvality 22 // 6 Standardy kvality - plné znění 27 // 1. Vymezení činnosti a informovanost 28 // 2. Průběh péče a návazné služby 30 // 3. Personální agenda 34 // 4. Organizační aspekty 35 // 5. Prostředí výkonu péče 36 // Bodovací stupnice 37 // Zkratky pro užívání zdrojů 37 // Zkratky užité ve standardech 38 // Slovníček pojmů 39 // Šablona: program rozvoje osobnosti dítěte 40 // Šablona: individuální výchovný plán 43 // 7. Vazba základních standardů kvality na stávající právní normy 46 // 8. Literatura 52
(OCoLC)946292779
cnb002751070

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC