Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 29.09.2018. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(3) Půjčeno:3x 
BK
EB
Encyklopedie
První vydání
Praha : Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2015
118 stran : ilustrace, portréty ; 21 cm
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 

objednat
ISBN 978-80-246-3075-5 (brožováno)
ISBN 978-80-246-3124-0 (ebook) ISBN !9788024630755 (chyb.)
Obsahuje bibliografii na stranách 113-118
Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese.
Popsáno podle tištěné verze
001451527
Předmluva // Ediční poznámka // Abecední seznam autorů podle šifer // Seznam obecných zkratek // Zkratky agentur, institucí, organizací // Seznam hesel // Heslář // Seznam doporučené literatury
(OCoLC)932000022
cnb002727662

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC