Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 16.01.2021. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(1) Půjčeno:1x 
BK
EB
1. vydání
V Praze : Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2014
158 stran ; 25 cm
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 

objednat
ISBN 9788072909049 (e-kniha)
ISBN 978-80-7290-727-4 (brožováno)
E-kniha vydána v roce 2016
Terminologický slovník
Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
České a anglické resumé
001451803
Úvod 9 // 1. Čtení s porozumčnim u doti se specifickými poruchami učení 13 // 1.1 Úvod 13 // 1.2 Bibliografie dohledaných zdrojů 14 // 1.2.1 Domáci zdroje (řazeno abecedně) 14 // 1.2.2 Zahraniční zdroje (řazeno dle témat) 18 // 1.3 Kritická analýza zdrojů 27 // 1.3.1 Domáci zdroje 27 // 1.3.2 Zahraniční zdmje 28 // 1.4 Metodologie výzkumu 31 // 1.4.1 Průběh výzkumu a výzkumný vzore 31 // 1.4.2 Kriteriálni testy 32 // 1.4.3 Specifický test pro experimentálni skupinu dětí s dyslexií v rámci testováni // rizikových skupin 34 // 1.5 Kazuistika 34 // 1.5.1 Rodinná a osobní anamnéza 34 // 1.5.2 Kriteriálni testy 35 // 1.5.3 Průběh vyšetřeni 35 // 1.5.4 Shrnuti 36 // 2. Čtení s porozumčnim u doti se specifickými poruchami jazyka (s vývojovou // dysfázií) 41 // 2.1 Úvod 41 // 2.2 Bibliografie dohledaných zdrojů 42 // 2.2.1 České zdroje 42 // 2.2.2 Zahraniční zdroje 44 // 2.3 Analýza zdrojů 59 // 2.3.1 Pojetí vývojové dysfázie 59 // 2.3.2 Diagnostická měřítka vývojové dysfázie - obecné pojetí 60 // 2.3.3 Vliv jazykových dovedností na osvojováni gramotnosti 60 // 2.3.4 Fonologické dovednosti k dětí s vývojovou dysfázií 61 // 2.3.5 Pracovní paměť (working memory) pro fenologický materiál 61 // 2.3.6 Morfosyntaktická rovina jazyka 62 // 2.3.7 Lexikálně-sémantická rovina 62 // 2.4 Metodologie výzkumu 63 // 2.4.1 Cil výzkumu 63 // 2.4.2 Výzkumný vzorek 63 // 2.4.3 Testová baterie 64 // 2.5 Kazuistika žáka s vývojovou dysfázií 65 // 2.5.1 Rodinná a osobní anamnéza 65 // 2.5.2 Průběh testováni 66 // 2.5.3 Výsledky šetření 66 // 2.5.4 Shrnutí 68 // 5 // 3. Čtení s porozuměním u doti s poruchou autistickcho spektra 73 // 3.1 Úvod // 3.2 Přehled zpracovaných bibliografických zdrojů 74 // 3.2.1 Českó zdroje // 3.2.2 Zahraniční zdroje 75 //
3.3 Kritická analýza zdrojů // 3.3.1 České zdroje 89 // 3.3.2 Zahraniční zdroje 90 // 3.4 Metodologie výzkumu 92 // 3.4.1 Harmonogram výzkumu a výzkumný vzorek 92 // 3.4.2 Testová baterie // 3.4.3 Kazuistika žáka s poruchou autistického spektra 93 // 3.4.4 Shrnutí // 4. Čtení s porozuměním u slabých čtenářů // 4.1 Úvod // 4.2 Přehled zpracovaných bibliografických zdrojů 100 // 4.2.1 Profil a charakteristika slabých čtenářů WO // 4.2.2 Slabý čtenář a exekutiuni funkce ?5 // 4.2.3 Slabý čtenář a kognitioní funkce 107 // 4.2.4 Slabý čtenář a osobnostní a environmentální aspekty 109 // 4.2.5 Slabý čtenář a jazykové roviny 111 // 4.2.6 Neuropsychologické aspekty slabého čtenáře // 4.2.7 Intervence u slabých čtenářů 116 // 4.3 Teoretické aspekty tématu - kritická analýza zdrojů 117 // 4.3.1 Pojem .slabý čtenář" a jeho obtížné uchopení 117 // 4.3.2 Čtenářský profil slabého čtenáře a čtenáře s dyslexií 118 // 4.3.3 Slabý čtenář v kontextu deficitu porozumění čtenému U9 // 4.3.4 Profil slabého čtenáře s deficitem v porozumění a čtenáře s dyslexií 121 // 4.3.5 Slabý čtenář s deficitem v porozumění a kognitivní a exekutivní funkce..121 // 4.4 Návrh metodologie výzkumu a její zdůvodnění 122 // 4.4.1 Problémy s uchopováním pojmu "slabý čtenář" 122 // 4.4.2 Realizace vyhledávání slabých čtenářů 123 // 4.4.3 Použité metody pro identifikaci slabého čtenáře 124 // 4.5 Kritéria příslušnosti ke skupiné slabých čtenářů - předběžné sdělení 125 // 4.5.1 Postup pří analýze dat 125 // 4.5.2 Modely identifikace slabého čtenáře 126 // 4.5.3 Specifika rizikové skupiny slabých čtenářů - výhled pro další analýzu // a interpretaci dat // 4.6 Kazuistika žáka - slabý čtenář 129 // 4.6.1 Pozadí výběru žáka 129 //
4.6.2 Rodinná a osobní anamnéza // 4.6.3 Domácí podpora čtenářství // 4.6.4 Průběh vyšetřeni, kriteriálni a další testy 130 // 4.6.5 Sebehodnocení čtení // 4.6.6 Shrnutí // 5. Závěr // 137 // Souhrn // Jmenný rejstřík // Seznam tabulek // Slovníček // Přehled a charakteristiky testů diagnostické baterie pro projekt GAČR, Porozuméní čtenému - typický vývoj a jeho rizika, etapa T3
(OCoLC)904580484
cnb002660238

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC