Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 20.04.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(29) Půjčeno:29x 
BK
Brno : Paido, 2013
259 stran : ilustrace ; 23 cm

objednat
ISBN 978-80-7315-243-7 (brožováno)
400 výtisků
Obsahuje bibliografie
001452881
Úvod 7 // OBECNÁ ČÁST 11 // 1 Inkluzivní vzdělávání 13 - Marie Vítková // 1.1 Proces inkluzivního vzdělávání v České republice 14 // 1.2 Legislativní rámec v českém školství 25 // 1.3 Specifika inkluzivního vzdělávání podle věku 34 // 1.4 Rámcové vzdělávací programy 46 // 2 Informační a komunikační technologie jako prostředek inkluze 53 - Pavla Pitnerová // 2.1 Informační a komunikační technologie jako prostředek boje // proti sociálnímu vyloučení 53 // 2.2 Využití informačních a komunikačních technologií u osob se zdravotním postižením 57 // 2.3 Informační a komunikační technologie ve škole 64 // 2.4 Informační a komunikační technologie v Rámcových vzdělávacích programech 68 // 3 Speciálněpedagogická diagnostika v procesu profesní orientace žáků se zdravotním postižením 73 - Dagmar Přinosilová // 3.1 Vztah profesní orientace a handicapu 73 // 3.2 Role školy v procesu diagnostiky profesní orientace 77 // 3.3 Diagnostika profesní orientace v rámci odborného poradenského pracoviště 83 // 3.4 Diagnostika profesní orientace žáků z pohledu /nejčastějších zdravotních postižení 85 // SPECIÁLNÍ ČÁST 93 // 4 Specifika v edukaci žáků s tělesným postižením a jejich uplatnění na trhu práce 95 - Marie Vítková // 4.1 Okruh osob s tělesným postižením 95 // 4.2 Klasifikace pohybových vad 104 // 4.3 Specifika ve výuce žáků s tělesným postižením 111 // 4.4 Profesní orientace a uplatnění na trhu práce 116 // 5 Specifika vzdělávání a pracovní uplatnění absolventů středních škol se zřetelem na jejich zdravotní postižení 125 - Lucie Procházková // 5.1 Tělesné postižení jako faktor volby profese 126 // 5.2 Specifika středoškolského vzdělávání žáků s tělesným postižením 132 //
5.3 Význam práce a překážky při uplatnění osob se zdravotním postižením na trhu práce 139 // 5.4 Základní aspekty pracovního uplatnění s ohledem na vybrané druhy postižení 144 // 6 Strategie ve vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve střední škole 151 - Petra Röderová // 6.1 Edukace žáků se zrakovým postižením na středních školách 152 // 6.2 Vzdělávání žáků se zrakovým postižením - obecná východiska 156 // 6.3 Specifika výuky přírodních věd 161 // 6.4 Vybrané speciální pomůcky pro osoby s postižením zraku 170 // 7 Žáci s narušenou komunikační schopností na střední škole 175 - Barbora Bočková, Jiřina Klenková // 7.1 Komunikace a narušená komunikační schopnost 176 // 7.2 Narušená komunikační schopnost u dospívajících a dospělých osob 180 // 7.3 Neverbální složky komunikace žáků a studentů ve škole a narušení jejich koverbálního chování 186 // 7.4 Poskytování logopedické intervence 190 // 8 Žáci se sluchovým postižením ve středním školství 195 - Lenka Doležalová // 8.1 Vymezení sluchového postižení 196 // 8.2 Systém výchovně-vzdělávací péče o žáky se sluchovým postižením 200 // 8.3 Komunikace osob se sluchovým postižením 208 // 8.4 Praktická doporučení pro komunikaci se žákem se sluchovým postižením na střední škole 210 // 9 Vzdělávání žáků se SPU na střední škole 215 - Miroslava Bartoňová // 9.1 Specifika v osobnosti adolescentů se specifickými poruchami učení 216 // 9.2 Strategie přístupů k žákům v kontextu kurikula 221 // 9.3 Styly učení v edukaci žáků/studentů s dyslexií 226 // 9.4 Profesní poradenství, poradenství v průběhu života 233 //
10 Strategie ve vzdělávání žáků s mentálním postižením na střední škole 237 - Miroslava Bartoňová // 10.1 Specifika osob s mentálním postižením 238 // 10.2 Specifika ve výuce žáků s mentálním postižením 242 // 10.3 Strategie a přístupy k žákům s mentálním postižením ve vyučování 247 // 10.4 Střední vzdělávání žáků s mentálním postižením 251 // Seznam tabulek a obrázků 259 // Seznam autorů 259
(OCoLC)920662511
cnb002705534

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC