na stopě 228 VNÍMÁNÍ ¦ 2 // Váhy 229 ZRUČNOST ¦ 3 // 10 // OBSAH // NÁZEV HRY STRANA ZAMERENÍ HRY ? o // // Zahradnictví 230 ZRUČNOST 2 // Zdravá polívčička 231 FANTAZIE 2 // Na oslíka 232 MOTORIKA 3 // Hledání pokladu 233 VYTRVALOST 2 // Kresby v písku 234 SMYSLY 1 // Šaškování na pláži 235 MOTORIKA 2 // 10. SVĚTLA A STÍNY 236 // Honička světýlek 240 POSTŘEH 2 // Na nebojsu 241 VYTRVALOST ¦ 3 // Černá hodinka 242 UKLIDNĚNÍ ¦ 2 // Stínové divadlo 243 FANTAZIE ¦ 3 // Tance stínů 244 FANTAZIE 3 // Hádanky potmě 245 SMYSLY 2 // Cukrová věž 246 TVOŘIVOST ¦ 3 // Strašidlo z tykve 247 ODVAHA ¦ ¦ ¦ 3 // Hvězdičky 248 MOTORIKA ¦ 2 // Kino 249 FANTAZIE 2 // Svítivka 250 TVOŘIVOST ¦ 3 // Blikaná 251 SMYSLY 3 // Noční bojovka 252 ODVAHA ¦ ¦ ¦ 3 // 11. VODA 253 // Bublinková hudba 256 SMYSLY 2 // Čurací panáček 257 HUMOR ¦ 2 // Vodotrysk 258 VNÍMÁNÍ 2 // Vodníkovo kouzlo 259 VNÍMÁNÍ 3 // Mokrá výstava 260 TVOŘIVOST 2 // Vodní xylofon 261 SMYSLY ¦ 2 // Desetníky pro štěstí 262 ZRUČNOST ¦ 2 // Vodní lupa 263 VNÍMÁNÍ ¦ 3 // Žabky z mýdla 264 MOTORIKA 3 // Vodovod 265 TVOŘIVOST 3 // Bublifuk 266 TVOŘIVOST ¦ ¦ ¦ 3 // OBSAH // 11 // NÁZEV HRY STRANA ZAMĚŘENÍ HRY H D // // Vlnobití 267 MOTORIKA ¦ 1 // Duha 268 FANTAZIE 2 // Bubeník déšť 269 SMYSLY 1 // Ledové čarování 270 VNÍMÁNÍ 1
271 MOTORIKA ¦ 1 // Co znamenají ikony // Každá hra je opatřena ikonami. Obsahují naše doporučení, můžete se však samozřejmě řídit svými vlastními zkušenostmi a potřebami. // 1 // I Věk 0+ i + 2+ 3 + // Tato ikona označuje věkové // Tato ikona ukazuje, jak náročná bude příprava na hru a kolik času s ní dospělí stráví. // POZOR // I // Pozor // Tato ikona se objeví všude tam, kde se bude pracovat // rozpětí, v němž můžeme hry s dítětem hrát. Plus znamená, že tímto projektem se mohou zabývat všechny děti označeného a vyššího věku. Schopnosti dětí vždy přesně neodpovídají standardním předpo- s něčím ostrým či horkým nebo kde kladům pro jednotlivé věkové kate- dítě může něco škodlivého spolknout gorie, proto sami rozhodněte, které či vdechnout, nebo může dokonce projekty jsou pro jednotlivé děti a je- utonout. Každá činnost dítěte potře-jich specifické schopnosti a potřeby buje dohled, ale aktivity takto ozna-vhodné. Věk je uváděn pouze pro čené vyžadují mimořádnou pozor-základní orientaci, každé dítě se vy- nost. U všech těchto her je třeba viji naprosto individuálním tempem, dbát zvýšené opatrnosti, a předejít // tak nebezpečí možného úrazu. // Plánování/ Příprava // ? // Žádná // Snadná Značná // Zaměření hry // Jednoslovné označení zaměření hry je uvedeno jako základní vodítko. Většina her rozvíjí současně celou řadu