Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 18.02.2017. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
Biografie
Vydání první
Praha : Pasparta, 2016
126 stran : ilustrace ; 21 cm

objednat
ISBN 978-80-88163-30-5 (brožováno)
Obálkový podnázev: očima terapeutky, dítěte s ADHD a jeho matky
Obsahuje bibliografie
001453245
Úvod ... // 1. Když se říká, že je neposlušný, nezvladatelný a hrozně zlobí // 1.1 Co je ADHD? ... // 1.2 Co není ADHD? ... 12 // 1.3 Jak poznáte ADHD? ... 14 // 2. Když dostanete nálepku ADHD ... 18 // 2.1 Jsem hyperaktivní ... 19 // 2.2 Je třeba diagnóza? ... 21 // 3. Když musím, tak musím ... 24 // 3.1 Každodenní rutina ... 25 // 3.2 Spánek, jídlo oblékání ... 26 // 3.2.1 Spaní ... 27 // 3.2.2 Jídlo ... 29 // 3.2.3 Oblékání ... 30 // 3.3 Hra a učení ... 31 // 3.3.1 Hra ... 32 // 3.3.2 Učení ... 33 // 4. Když se ADHD převlékne za ADD ... 35 // 4.1 Co je ADD? ... 36 // 4.2 Jak poznáte ADD? ... 38 // 4.3 Nedávám pozor ... 40 // 4.3.1 Jsem pomalý a unavený ... 41 // 4.4 Emoce a prožívání ... 42 // 4.4.1 Nervozita, nejistota, strach ... 42 // 4.4.2 Nutkavost a neovladatelnost ... 43 // 4.5 Komunikace a schopnost být ve spojení ... 44 // 5. Když nevím, proč to tak mám - ADHD ... 47 // 5.1 Nečekané nápady ... 48 // 5.2 Emoce ... 49 // 5.2.1 Vztek, naštvání, lítost ... 49 // 5.2.2 Snadné nadchnutí pro něco, bezprostřednost ... 51 // 5.2.3 Urážlivost a menší odolnost proti kritice ... 52 // 5.2.4 Nutkavost a neovladatelnost ... 52 // 5.2.5 Netrpělivost a konzervatismus ... 53 // 5.2.6 Cestování s emocemi ... 53 // 5.3 Jaké mají emoce? ... 55 // 6. Když si nerozumíme s ADHD ... 57 // 6.1 Komunikace ... 58 // 6.2 Kdo koho nestíhá ... 59 // 6.2.1 Vnímání souvislostí ... 61 // 6.2.2 Detail a celek ... 62 // 6.3 Pripojení - jsme ve spojení? ... 63 // 6.3.1 Ztrácení spojení ... 63 // 6.3.2 Nezačne a nedokončí ... 64 // 6.3.3 Naslouchání ... 65 // 6.4 Jiná spojení - počítač ... 66 // 6.5 Jak vylepšovat spojení ... 67 // 7. Když se potká ADHD a výchovný a vzdělávací systém ... 68 // 7.1 Vstup do MŠ ... 69 // 7.2 Výběr ZŠ ... 70 // 7.2.1 Zápis ... 71 // 7.3 Specifické poruchy učení ... 72 //
7.4 Výběr volnočasových aktivit ... 73 // 8. Když nevím, co dělám ... 77 // 8.1 Vztah k sobě ... 78 // 8.2 Hranice ... 81 // 8.3 Vztah ke druhým ... 84 // 8.3.1 Sourozenci ... 86 // 8.4. Zvláštní vztahy ... 87 // 8.4.1 Nadání ... 87 // 8.4.2 Šikana ... 89 // 9. Když nevím, kdo jsem ... 91 // 9.1 Hodnoty ... 93 // 9.2 Identita ... 95 // 9.3 Důsledky ADHD pro život ... 98 // 10. Když to mají holky ... 100 // 10.1 Stejné, nebo jiné? ... 101 // 10.2 Malé opakování ... 102 // 10.3 Objevte tu pravou dívku ... 104 // 11. Když si musíme zachovat zdravý rozum a lásku ... 107 // 11.1 Péče osebe ... 109 // 11.2 Znalosti a informace ... 111 // 11.3 Důvěra a naděje ... 112 // 11.4 Silné stránky - alternativní příběh ... 117 // 11.5 Učitelé ... 119 // 11.6 Spolupráce ... 120 // Závěr - Co mi psaní knihy přineslo ... 121 // Seznam literatury ... 123
cnb002844467

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC