Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 01.06.2019. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
ER
El. časopis z www.jib.cz
Elektronický zdroj
ONLINE
Warsaw, Poland : De Gruyter Open
1 online resource
Externí odkaz    Plný text (ověřit prostřednictvím SFX Jednotné informační brány) 


* 1865-5866 (chyb.)
Vychází od volume 1, issue 1 (May 2009).
2x ročně
Print version: GfK marketing intelligence review, ISSN 1865-5866
Adapted and rewritten versions of articles selected from leading marketing journals.
Print version published: Nürnberg, Germany : GfK Nürnberg, 2009-
Plný text je volně přístupný
Mode of access: World Wide Web.
In English, with summaries in German.
Issued by: GfK Nürnberg.
Issued also in German with the same title, 2014-
Merger of: Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung, and: Yearbook of marketing and consumer research.
Description based on: Volume 1, issue 1 (May 2009); title from issue contents page (De Gruyter Online, viewed January 25, 2015).
ISSN Portal, viewed January 26, 2015, shows no ISSN assigned to to online version yet (ISSN 1865-5866 was assigned to regular print version).
Latest issue consulted: Volume 6, issue 2 (Nov 2014) (De Gruyter Online, viewed January 25, 2015).
001454772
(OCoLC)719927009
(SFX)2320000000018707

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC