Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 15.10.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(15) Půjčeno:15x 
BK
EB
První vydání
Praha : Univerzita Karlova, nakladatelství Karolinum, 2016
136 stran ; 21 cm
Externí odkaz    Plný text PDF 
   Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro vzdálený přístup 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-246-3306-0 (brožováno)
ISBN 978-80-246-3324-4 (online ; pdf)
Obsahuje bibliografii na stranách 115-133 a bibliografické odkazy
Anglické resumé
Popsáno podle tištěné verze
001458272
Obsah // Úvod 7 // 1. Facebook jako současný sociální fenomén 10 // 1.1 Digitální propast 13 // 1.2 Online vs. offline svět - ve kterém žijeme? 16 // 1.3 Kvalitativní studie uživatelů Facebooku 18 // 2. Identita a soukromí 22 // 2.1 Jak uchopit sebeprezentaci identity 23 // 2.2 Vliv facebookového prostředí na sebeprezentaci a soukromí 23 // 2.3 Vztah sebeprezentace na Facebooku a sebeprezentace tváří v tvář 25 // 2.4 Důvody sebeprezentace a otevírání soukromí 28 // 2.5 Výzkum uživatelů Facebooku - sebeprezentace identity 30 // 2.5.1 Možnosti facebookového prostředí 31 // 2.5.2 Pozitivní zpětná vazba 35 // 2.5.3 Potřeba uvěřitelnosti 36 // 2.5.4 Nutnost se sebeprezentovat 38 // 2.5.5 Sebeprezentace před výzkumníky 41 // 2.5.6 Co můžeme zjistit z analýzy sebeprezentace o závislosti 42 // [ 3. Interakce 43 // 3.1 Goffmanova dramaturgická metafora a její rozšíření // Joshuou Meyrowitzem 43 // 3.2 Divadelní metafora ve věku internetu, její reflexe v literatuře 47 // 3.3 Aktivita na Facebooku 50 // 3.3.1 Psychologizující teorie facebookové závislosti 52 // 3.3.2 Zůstávání na Facebooku, sociální vazby, spojení a sociální kapitál // // 54 // 3.4 Výzkum uživatelů Facebooku - Facebook jako dramaturgické // představení 57 // 3.4.1 Interakční regiony na Facebooku 58 // Publika 61 // Sociální kapitál 64 // Motivace, střední zóna a vysvětlení facebookové závislosti 64 // 3.4.2 Co můžeme z analýzy interakcí zjistit o závislosti 65 // 4. Uživatelství jako vývoj, kariéra 66 // 4.1 Sociální závislost jako kariéra 67 // 4.2 Kariéra uživatelství technologií, internetu, sociálních sítí a Facebooku 68 // 4.3 Užitek z užívání jako procesu 72 // 4.4 Typologie uživatelů 74 // 4.5 Výzkum uživatelů Facebooku - Facebook jako naučené jednání, kariéra 79 // 4.5.1 Kariéra facebookového uživatelství 80 //
Sociální závislost a sociální učení 85 // 4.5.2 Kritická masa uživatelů Facebooku 87 // 4.5.3 Facebook jako součást každodennosti 88 // 4.5.4 Význam typologií a facebookové kariéry 89 // 4.5.5 Co o závislosti říká kariéra uživatelství 90 // 5. Opouštění a znovunavracení se ? Facebooku 91 // 5.1 Data, jež zachycují opustivší a navracející se 91 // 5.2 Teoretické práce jako základ pro pochopení opouštění technologií 95 // 5.3 Opuštění Facebooku jako sebeprezentace identity 99 // 5.4 Výzkum opustivších a znovunavracejících se 100 // 5.4.1 Potřeba uvěřitelnosti 100 // 5.4.2 Nejistota ve střední zóně 102 // 5.4.3 Mohli si být ve střední zóně jisti, a přes to odešli 105 // 5.4.4 Jak ? pochopení závislosti pomáhají příběhy opustivších // a znovunavracejících se 109 // Je oblíbenost Facebooku trvalá? 111 // Bibliografie // Summary // 115 // 134
(OCoLC)973191531
cnb002840659

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC