Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 15.01.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(3) Půjčeno:3x 
BK
EB
Příručka
První vydání
Praha : Grada, 2017
143 stran : ilustrace ; 21 cm
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-271-0287-7 (brožováno) ISBN !978-80-271-0250-1 (chyb.)
ISBN 978-80-271-9607-4 (online ; epub)
ISBN 978-80-271-9606-7 (online ; pdf)
Částečně tištěno napříč
Obsahuje bibliografii na straně 138 a bibliografické odkazy
Jak zvýšit atraktivitu vzdělávání a přitáhnout zájem posluchačů? Jak efektivně tvořit a realizovat rozvojové aktivity? Odpovědi na tyto a další otázky najdete v knížce určené interním lektorům - specialistům a odborníkům ve firmách, kteří vedle toho školí své kolegy a předávají jim své znalosti..
001458672
O autorovi 7 // Předmluva 9 // Místo úvodu 11 // 1 Začínáme otázkami koho, co, proč 15 // 1.1 Trocha rad z oblasti teorie // 1.1.1 Kdo je důležitý pro zadání rozvojové aktivity? // 1.1.2 Co je požadováno? // 1.1.3 Proč je potřeba školit? Jak sladit požadavky a potřeby všech // účastníků rozvoje? 20 // 1.1.4 Koho mám před sebou? 22 // 1.2 Jak to vypadá v praxi 23 // 1.3 Na závěr kapitoly 27 // 2 Jak stanovit vzdělávací cíle 28 // 2.1 Trocha rad z oblasti teorie 29 // 2.1.1 Struktura podle učebních stylů 29 // 2.2 Jak to vypadá v praxi 31 // 2.3 Na závěr kapitoly 32 // 3 Nejefektivnější cesta ? cíli: Itinerář 34 // 3.1 Trocha rad z oblasti teorie 35 // 3.1.1 Neztratit se v čase 35 // 3.1.2 Cíle: Jak dosáhnu toho, co jsem slíbil? 37 // 3.1.3 Co nám pomáhá zvyšovat efektivitu? Metody a styly 38 // 3.1.4 Příklady konkrétních interaktivních metod 42 // 3.2 Jak to vypadá v praxi 50 // 3.3 Na závěr kapitoly 55 // 4 Než skutečně začneme 57 // 4.1 Trocha rad z oblasti teorie 58 // 4.1.1 Úprava prostředí 58 // 4.1.2 Vizuální podpora 59 // 4.1.3 Kouzlo moderní techniky 62 // 4.2 Jakto vypadá v praxi 62 // 4.3 Na závěr kapitoly 64 // 5 Kouzlo dobrého začátku 66 // 5.1 Trocha rad z oblasti teorie 67 // 5.1.1 Lektor a pozitivní první dojem 67 // 5.1.2 Aktivní zapojení účastníků 71 // 5.1.3 Sladění: Vykročit společně v jednom směru 74 //
5.2 Jak to vypadá v praxi 75 // 5.3 Na závěr kapitoly 80 // 6 Co lidé skutečně umí? 83 // 6.1 Trocha rad z oblasti teorie 84 // 6.1.1 Jaká je vstupní úroveň znalostí, dovedností a postojů 84 // 6.2 Jak to vypadá v praxi 85 // 6.3 Na závěr kapitoly 91 // 7 Jak to dělají ti nejlepší? 93 // 7.1 Trocha rad z oblasti teorie 94 // 7.1.1 Technika obrácených rolí 94 // 7.1.2 Prezentace filmu 95 // 7.1.3 Rozbor případové studie 96 // 7.1.4 Rozbor modelových situací 96 // 7.2 Jakto vypadá v praxi 96 // 7.3 Na závěr kapitoly 101 // 8 Jak se zlepšit? 103 // 8.1 Trocha rad z oblasti teorie 104 // 8.2 Jakto vypadá v praxi 105 // 8.3 Na závěr kapitoly 110 // 9 Jak mi to jde? 111 // 9.1 Trocha rad z oblasti teorie 112 // 9.2 Jakto vypadá v praxi 113 // 9.3 Na závěr kapitoly 118 // 10 Jak to využijeme? 120 // 10.1 Trocha rad z oblasti teorie 121 // 10.2 Jak to vypadá v praxi 123 // 10.3 Na závěr kapitoly 126 // 11 Uzavření kruhu: Zrod nového lektora 128 // 11.1 Trocha rad z oblasti teorie 129 // 11.1.1 Jak zvládnout změnu přístupu 129 // 11.1.2 Co musíme dodržet 130 // 11.1.3 Jaksi usnadnit práci 130 // 11.1.4 Jak zažívat pouze úspěch 131 // 11.2 Jakto vypadá v praxi 132 // 11.3 Na závěr kapitoly 135 // Místo závěru 137 // Literatura 138 // Přílohy 139
cnb002879349

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC