Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 16.12.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(3.3) Půjčeno:20x 
BK
EB
První vydání
Praha : Grada, 2017
189 stran : ilustrace ; 24 cm
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-271-0286-0 (brožováno)
ISBN 978-80-271-9604-3 (online ; pdf)
ISBN 978-80-271-9605-0 (online ; epub)
němčina
Přeloženo z němčiny
Obsahuje bibliografii na stranách 188-189 a bibliografické odkazy
Díky této knížce se budete učit mnohem snadněji a efektivněji, lépe si nové poznatky zapamatujete a u zkoušek či v práci se vám bude dařit. Zjistíte, jaký styl učení vám vyhovuje, poznáte prověřené metody učení a time managementu, paměťové i relaxační techniky a jak si učení nejlépe zorganizovat..
001458691
O autorech 9 // Učení a paměť 11 // 1 Fungování paměti 13 // 1.1 Model tří paměťových skladů 13 // 1.2 Fungování krátkodobé paměti 15 // 1.3 Cesta z krátkodobé do dlouhodobé paměti 23 // 1.4 Přímé důsledky fungování paměti pro učení 25 // 1.5 Kartotéka 25 // 2 Asociační učení a učení elaboraci 27 // 2.1 Dva základní druhy učení 27 // 2.2 Elaborace učiva 28 // 2.3 Metody elaborace 30 // 2.4 Konkrétní využití elaborace při psaní zápisků a výpisků 33 // 2.5 Speciální metoda pořizování zápisků a výpisků 35 // 3 Strukturování podporující paměť 38 // 3.1 Přínos strukturování 38 // 3.2 Jak vypadá strukturování informací v praxi 39 // 3.3 Příklady k procvičení 42 // 3.4 Speciální metoda strukturování: myšlenkové mapy 44 // 4 Vizualizace jako metoda elaborace 48 // 4.1 Jak funguje vizualizace 48 // 4.2 Proč si vizualizovanou informaci pamatujeme lépe? 51 // 4.3 Jak se dá vizualizovat? 53 // Složky úspěšného učení 59 // Time management 61 // 5.1 Současné vnímání času 61 // 5.2 Analýza: Jak nakládám s časem 62 // 5.3 Dlouhodobé plánování učení 62 // 5.4 Týdenní plán 64 // 5.5 Výkonnost podle denní doby 66 // 5.6 Denní plán 69 // 5.7 Systematické zařazování přestávek 71 // 5.8 Záznam o učení 75 // 6 Motivace k učení 78 // 6.1 Různé motivy l učení 78 // 6.2 Analýza motivace 79 // 6.3 Test: Má motivace 80 // 6.4 Rozhodování a motivace 81 // 6.5 Co vám upevní motivaci 82 // Q Relaxační techniky 84 // 7.1 Proč je relaxace přínosná pro učení? 84 // 7.2 Relaxační cvičení 90 // Q Plánování učení 99 // 8.1 Je lepší učit se sám, nebo ve skupině? 99 // 8.2 Trénink reprodukování naučené látky 101 //
8.3 Plánování učení na příkladu seminární práce 102 // 8.4 Přehled,,Plánování učení" 103 // Samostatné učení 105 // Q Jaký jste učební typ 107 // 9.1 Jak se vnímáme a jak se chováme 107 // 9.2 Test: Jaký jsem učební typ 109 // 9.3 Učební typy 112 // Utl Aspekty komunikace související s učením a zkouškami 114 // 10.1 Model čtyř uší 114 // 10.2 Poznávání různých rovin komunikace 117 // 10.3 Nácvik odpovědí v různých rovinách komunikace 118 // 10.4 Varianty interpretace výroků a jejich účinku 120 // 11 Prezentace 123 // 11.1 Téma a vymezení problému 123 // 11.2 Shromažďování materiálu 123 // 11.3 Vytvoření osnovy 124 // 11.4 Vypracování prezentace 124 // 11.5 Využití médií 125 // 11.6 Před prezentací 126 // 11.7 Stručný přehled pro posluchače 128 // 11.8 Učte se od profesionálů 128 // 12 Hlavní obory: jazyky a matematika 130 // 12.1 Jak se učit slovíčka 130 // 12.2 Učení několika kanály 131 // 12.3 Jak zlepšit porozumění textu 132 // 12.4 Nácvik výslovnosti 133 // 12.5 Výukové programy 133 // 12.6 Proč si myslíme, že nemáme talent na matematiku 134 // 12.7 Konkrétni tipy pro učení matematiky 136 // 12.8 Jakzvládnout test z matematiky 137 // 12.9 Opravený test 139 // ? Emoční imunitní systém při učení 142 // 13.1 Role sebeúcty 142 // 13.2 Vyhněte se zbytečným emočním ztrátám 143 // 13.3 Překážky v učení a jejich odstraňování 143 //4 Jak zvládnout zkoušku 147 // 14 Uvolnění změnou dýchání 151 // 14.1 Role dýchání při napětí a uvolnění 151 // 14.2 Dechové techniky pro okamžité uvolnění 153 // 14.3 Používání technik před zkouškou nebo při zkoušce 156 // 15 Techniky svalové relaxace 157 //
15.1 Princip rychlé svalové relaxace 157 // 15.2 Přípravná cvičení 158 // 15.3 Svalová relaxace při zkoušce 162 // ffi Techniky pro eliminaci škodlivých myšlenek při zkouškách 164 // 16.1 Vliv myšlenek na napětí 164 // 16.2 Identifikace stresujících myšlenek 166 // 16.3 Strategie změn - potlačování nefunguje! 169 // 16.4 Využití u zkoušky 172 // 1? Techniky pro změnu názorných představ 173 // 17.1 Význam názorných představ 173 // 17.2 Které názorné představy by se měly zpracovat? 174 // 17.3 Techniky změn 175 // 17.4 Principy použití 181 // 17.5 Možné problémy 182 // 18 Testy a zkoušky 184 // 18.1 Různé druhy zkoušek 184 // 18.2 Vyhledávání zdrojů 185 // 18.3 Vedfe si záznamy o zkouškách 185 // 18.4 Zahrajte si na zkoušku 186 // 18.5 Analýza chyb ... 187 // 18.6 Pořadí vypracovávání zadání ... 187 // Literatura ...188
cnb002879351

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC