Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 16.03.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(8) Půjčeno:7x 
BK
Ostrava : Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2016
171 stran : ilustrace ; 24 cm

objednat
ISBN 978-80-7464-884-7 (brožováno)
200 výtisků
Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
České a anglické resumé
001458726
Úvod 5 // 1. Inkluzivní vzdělávání v základní škole se zaměřením na žáky s mentálním postižením a poruchami autistického spektra 9 // 1.1 Systém podpory žáků v inkluzivní škole 12 // 1.2 Metodologie výzkumu 18 // 1.3 Analýza a interpretace výzkumných dat 23 // 1.4 Shrnutí výzkumných výsledků 49 // 1.5 Závěr a doporučení 51 // Literatura 53 // 2. Inkluzivní vzdělávání v základní škole se zaměřením na žáky s narušenou komunikační schopností 57 // 2.1 Faktory školní neúspěšnosti v inkluzivním vzdělávání 58 // 2.1 Speciální pedagog a jeho kompetence 64 // 2.2 Metodologie, analýza a interpretace výzkumných dat 67 // 2.3 Závěr a doporučení 87 // Literatura 88 // 3. Inkluzivní vzdělávání v základní škole se zaměřením na žáky s projevy problémového chování, rizikového chování a poruchy chování 91 // 3.1 Koncepce vzdělávání u žáků cílových skupin 91 // 3.2 Oborově vědní vymezení žáků cílových skupin 97 // 3.3 Speciální pedagog-etoped a jeho kompetence 104 // 3.4 Výzkumný projekt a interpretace klíčových výsledků 107 // 3.5 Výzkumný závěr a doporučení pro pedagogickou praxi 111 // Literatura 113 // 4. Inkluzivní vzdělávání v základní škole se zaměřením na implementaci podpůrných opatření 117 // 4.1 Teoretická východiska reflektované problematiky 117 // 4.2 Metodologie výzkumu 129 // 4.3 Analýza a interpretace výzkumných dat 132 // 4.4 Závěr a doporučení 158 // Literatura 162 // Závěr 165 // Summary 167 // Seznam tabulek 168 // Seznam grafů 168 // Rejstřík 170
cnb002883099

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC