Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 25.04.2020. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(4) Půjčeno:4x 
BK
EB
Vydání první
Praha : Univerzita Karlova, nakladatelství Karolinum, 2016
225 stran ; 21 cm
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 
   Plný text PDF 
   * Návod pro přístup 

objednat
ISBN 978-80-246-3558-3 (brožováno)
ISBN 978-80-246-3575-0 (online ; pdf)
ISBN 8024635755 (ebook)
Obsahuje bibliografii na stranách 200-201, bibliografické odkazy a rejstříky
Částečně slovenský text, anglické a francouzské resumé
Popsáno podle tištěné verze
001459762
Obsah // Předmluva {Martin Strouhal, Stanislav Štech) 7 // Otokar Chlup (1875-1965). Nástin života a díla {Růžena Váňová) 18 // „Mezi učené s tebou“. Alegorie vzdělanosti v Komenského Labyrintu // (Jan Hábí) 31 // Vzdělání v konfrontaci s přirozeným světem a vědou (Jaroslav Kota) 42 // „Mezi Ifigenií a Asterixem“. K problematice kulturního aristokratismu a relativismu ve vzdělávání {Martin Strouhal) 58 // Vznik modernej univerzity - Newman vs. Humboldt {Zuzana Danisková) 83 // Produkcia a reprodukcia vedenia v neoliberálnych univerzitách ( Ondrej Kasčák) 106 // Metaforický svět učení {Roman Švaňček, Ingrid Čejková) 124 // Akademické cíle základního vzdělání v 21. století {Dominik Dvořák) 146 // Škola na kruhovém objezdu aneb Když se to vezme kolem a kolem ( Tomáš Janík) 163 // Velká regrese? Proměny vzdělávání mezi hlasy politiků, expertů a rodičů {Stanislav Štech) 179 // Závěr aneb obtížná obhajoba autonomie školního vzdělávání // {Martin Strouhal, Stanislav Štech) 202 // Summary. Education today. Pedagogical, philosophical, historical // and social perspectives 209 // Résumé. Éduquer aujourd’hui. Perspectives pédagogiques, // philosophiques, historiques et sociales 211 // Medailony autorů 213 // Věcný rejstřík 219 // Jmenný rejstřík 222
(OCoLC)987024908
cnb002868310

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC