Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 27.05.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(2) Půjčeno:2x 
BK
EB
1. vydání
Brno : Masarykova univerzita, 2015
135 stran : ilustrace ; 21 cm
Externí odkaz    Plný text PDF 
   Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro vzdálený přístup 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-210-8033-1 (brožováno)
ISBN 978-80-210-8034-8 (e-kniha)
Media
300 výtisků
Obsahuje bibliografii na stranách 125-134, bibliografické odkazy a rejstřík
Kniha shrnuje zjištění autorova tříletého výzkumného projektu "Nová a stará média v každodenním životě: mediální publika v čase proměny mediálních praxí". V návaznosti na kvalitativní a kvantitativní šetření se věnuje základním dimenzím transformace současných českých mediálních publik: fragmentaci konvergentních mediálních praxí a změně vztahu mediálních publik s producenty mediálních obsahů, sílící mediatizaci každodennosti a sociálních interakcí, proměnám ve vztahu členů publika ke sdílenému veřejnému a politickému prostoru a časoprostorové proměně každodenního života..
České a anglické resumé
001460118
ÚVODEM ...11 // Struktura a cíl knihy ...13 // K metodologii ...15 // Poděkování ...17 // I. SOUŘADNICE NOVÉ SITUACE 19 // Každodennost: svět v dosahu jednání ...22 // Mediální publika bez mediálních publik: obyčejní uživatelé ...24 // Proměna mediálních publik ...28 // II. PROBLÉM HLEDÁNÍ NOVÉHO 33 // Problém dichotomie ...35 // Kontextualizace nového ...37 // Problém ohniska a diskontinuity ...38 // lil. PROMĚNA PUBLIK OPTIKOU STRUKTURAČNÍHO MODELU MÉDIÍ 43 // Strukturační model médií ...44 // Mediální celky: každodennost z pohledu strukturačního modelu ...47 // Vědění, moc a diskurzy ve strukturačním modelu ...49 // Anatomie změny ...54 // IV. ČTYŘI LINIE ZMĚNY 57 // Publika konvergentní: aktivní a fragmentárni ...58 // Publika rozptýlená: permanentní, interakční, performativní ...63 // Publika politická ...67 // Nová pravidla každodenního časoprostoru ...70 // V. POST-TELEVIZNI PUBLIKA? STAHOVÁNÍ A KONVERGENTNÍ VZTAH K POPULÁRNÍM OBSAHŮM ...73 // Volba typu textu a rozhraní ...75 // Stahování obsahu: praxe a motivace k nim ...83 // Kurace stahovaných obsahů ...87 // Televize po televizi? ...92 // VI. ONLINE PARTICIPACE NA TEXTU 95 // Vůle k textu ...97 // Vůle ke konformitě ...99 // Vůle k sebe-performanci ...101 // Emancipace? ...103 // VII. ROZPTÝLENA POLITICKÁ PARTICIPACE ...105 // Političtí „my": propojení a konformní ...107 // Participace permanentních a performativních publik sociálních médií ...111 // Politika: mezi závazkem a pocitem odtrženosti ...112 // Sociální média jako vedlejší postava? ...114 // VIII. ZÁVĚREM 117 // K soukromí ...117 // K důvěře ...119 // Literatura ...125 // Anotace ...135 // Summary ...135
(OCoLC)949216199
cnb002785102

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC