Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 18.04.2020. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(1) Půjčeno:2x 
BK
EB
Příručka
1. vydání
Praha : Grada Publishing, 2017
144 stran : ilustrace ; 22 cm
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro přístup 

objednat
ISBN 978-80-271-0469-7 (vázáno)
ISBN 978-80-271-9815-3 (online ; epub)
Obsahuje bibliografie a rejstřík
České a anglické resumé
Popsáno podle tištěné verze
001460829
Obsah // Seznam symbolu a zkratek...7 // 1 Privátní ordinace je malá f irma...9 // 1.1 Lékař a manažer... 9 // 1.2 Být bohatý na vedlejší pracovní poměr...11 // 1.3 Cesta ? pořízení nebo prodeji zdravotnického zařízení ... 12 // 1.4 Právní prostředí, účetnictví, etika, pojištění...17 // 1.5 Etika... 19 // 2 Potřebuje zdravotnické zařízení firemní marketing? . . . . // 2.1 Definice, obsah a význam marketingu... // 2.2 Marketing ve zdravotnictví - marketing služeb . // 2.3 Specifika marketingu v oblasti zdravotnictví . . . // 2.4 Práce s „Word of Mouth“... // 2.5 Tiskoviny... // 2.6 Potřebuje zdravotnické zařízení svou značku? . . // 2.7 Vnitřní prostředí firmy a branding... // 2.8 Public relations... // 2.9 Internet... // 2.10 Virální marketing... // 2.11 Webové stránky pracoviště... // 2.12 Sociální sítě a YouTube ... // 2.13 Přímý prodej a podpora marketingu správným // načasováním... // 2.14 Závěrem ? marketingu pro zdravotnická zařízení // 3 Analýza pracovního a podnikatelského prostředí // zdravotnického zařízení... // 3.1 Makroprostředí... // 3.2 Mezoprostředí... // 3.3 Mikroprostředí... // 3.4 Hodnocení faktorů SWOT... // 3.5 Závěr analýzy prostředí... // 21 // 21 // 23 // 28 // 32 // 34 // 36 // 38 // 39 // 40 // 41 44 47 // 49 // 51 // 52 // 54 // 63 // 70 // 76 // 83 // 4 Marketingový mix...86 // 4.1 Marketingový mix 4P...87 // 4.2 Marketingový mix 4C...93 // 4.3 Co
další proměnné?...97 // 5 Shrnutí analytických postupů...102 // 6 Vedení pracovního týmu ...104 // 6.1 Motivace, stimulace, zpětná vazba...104 // 6.2 Vedení a řízení...109 // 7 Strategie, strategická rozhodnutí...118 // 8 Plánování...123 // 9 Jak to celé zjednodušit - Kotlerovo „desatero" // pro efektivní marketing...125 // 9.1 Segmentace...125 // 9.2 Znalost zákazníků...126 // 9.3 Znalost konkurence...127 // 9.4 Partnerství se spolupracujícími subjekty...127 // 9.5 Identifikace nových příležitostí...129 // 9.6 Marketingové plánování...130 // 9.7 Vytváření silné značky...133 // 9.8 Kontrola a obměna poskytovaných služeb...134 // 9.9 Týmová spolupráce ...135 // 9.10 Nové technologie...135 // 9.11 Závěr ? desateru profesora Kotlera...136 // Seznam citované literatury a literatury vhodné ? rozšíření témat.137 // Seznam elektronických zdrojů ...139 // Rejstřík...140 // Souhrn...143 // Summary . ...144
(OCoLC)1005715590
cnb002903855

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC