Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 16.12.2017. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(1) Půjčeno:1x 
BK
Příručka
I. vydání
Kamenné Žehrovice : vydáno vlastním nákladem autora, 2016
306 stran : ilustrace ; 25 cm

objednat
ISBN 978-80-260-9427-2 (vázáno)
Obálkový podnázev: praktické postupy navrhování (nejen) webů
Ilustrace Marek Douša
001461051
Obsah // Předmluva —7 // Designér, klient a uživatelé— 10 // Úvod — /1 Designér—13 // Interaktivní aplikace —14 Interaktivní a interakční— 15 Víc než interakční, víc než UX — 16 Klient vs. uživatel — 17 „Koordesignéři"—18 Interdisciplinárka —19 Styčný důstojník —21 Klient —23 // První zákon designu — 23 Projektová mezera —24 Nikdo nic neví —26 Tma pod svícny —28 Vymezení zájmů a cílů —29 Uživatelé — 31 // Druhý zákon designu — 31 // Uživatel nerozumí designu a nemá vkus — 33 // Uživatel nechce přemýšlet a rozhodovat se — 34 // Stovky páček, čudlíků a hejblat — 35 Uživatel se bojí — 37 Uživatel je pohodlný a egoistický — 40 Klient, uživatelé a my — 43 Propojení — 44 Perspektiva — 45 Postup — 47 // Postup návrhu a realizace webového projektu — 48 // Vymezení pojmů — 49 Web jako příklad interaktivní aplikace — 51 Co je to vlastně design webu —53 Jak web vzniká? — 55 Prvotní zadání projektu —¦ 57 První schůzka: oťukání —58 Pojďte, pane, budeme si lhát — 60 Fantomové otázky — 63 I.R. A. — 64 // Definování projektu —67 Vyšetřování — 68 Dotazníky — 69 Vzorový dotazník — 71 Specifikace: průzkum, analýza a syntéza — 76 Poznat klienta — 77 Poznat uživatele — 79 Poznat trh a konkurenci — 80 Specifikace cílové skupiny — 83 Specifikace cílů a potřeb — 87 Obchodní model —89 Reklamní pozice a formáty
— 92 Měření výsledků a metriky — 94 Technické specifikace — 96 // Malá praktická vsuvka o komerci a karmě — 100 // Typické uživatelské scénáře— 101 Typické technické scénáře — 105 Zkouška rovnice—108 Schválení zadání klientem — 111 Obsah podrobného zadání projektu — 113 // Začíná vlastní návrh — / /7 // Malá vsuvka o metodě designérské práce — 117 // Definování principů — 119 Celkový styl — 7/9 Forma komunikace—120 Etika, etiketa, krizová komunikace— 121 Vztah ? uživateli — 124 Metastránky a další podpůrné nástroje — 125 Specifikace marketingové strategie — 126 Název a doména — 126 Slogan, claim —128 Strategie akvizice návštěvníků — 129 SEO a online marketing — 129 // Strategie motivace návštěvníků ? návratu —130 // Návrh informační architektury— 131 Struktura dat—132 Informační schémata — 133 Weby a podweby — 135 Typ a objem informací— 137 Mapa webu — 138 Návrh navigační logiky— 139 Strategie personalizace—143 Další základní technické parametry — 144 Extra kapitola: e-shopy— 146 Návrh technologií — 149 // Vychytávky versus rozpočet— 149 Technologické specifikace—150 Vyjednávání a křížová kontrola — 152 Definování a zajištění zdrojů — 153 Design a prototypování— 155 Modely stránek—156 // Statické nákresy dynamického obsahu — 158 Umění včas zabrzdit — 159 Prototypy a ideové testování— 162
// Vyjednávání a schvalování— 165 Technologická implementace— 169 Grafický design —172 // Velevážení zadavatelé! —173 Homepage—174 Grafik coby součást projektu — 776 Kódování —180 // Malá odbočka o mytickém povolání kodérském —183 // Simpančelko, já jsem zaspal— 185 Následné práce —189 // Testování implementace —189 Copywriting —193 Multimédia— 796 Marketing, SEO, analytika — 198 Uzavření projektu —201 Rekapitulace — 204 // Stručná rekapitulace postupu tvorby a realizace webu —204 // Vizuální design — 208 // Designér a jeho okolí — 209 Týmová práce—210 Design a demokracie — 212 Designér a uživatelé (podruhé) —215 Jejich pohled —216 Fachidiocie — 218 Zametání cesty—221 Bezpečné hřiště — 223 Specifika uživatelů a přístupnost — 226 Sociodemografické a osobnostní limity—228 Technické limity — 231 Pomocníčci — 233 Vývoj a trendy—235 Zdravotní dispozice —236 // Okamžité dispozice — 2I9 Třetí zákon designu — 24] // Zrádnost změn, riziko redesignu — 242 Míň je víc — 245 Eliminace — 247 Chvála funkcionalismu —249 Hierarchie a dynamický rozsah —255 Homepage podruhé — 256 Zásady grafické práce — 259 Plocha a prostor — 262 Proporce a priority — 262 Vazby a sekvence—264 Dominanty a kontrast — 266 Barvy — 270 // Barevný tón—27/ // Barevná schémata —272 Teorie barev — 274 Paleta webu —275 // Barvy: použitelnost
a přístupnost — 278 Intenzita barvy — 279 Grafické prvky —28/ // Vizuální identita —283 Obrázky — 284 Multimédia — 285 Reklamy a slepota —289 Text, písmo, typografie — 29/ // Formuláře — 296 // Příliš velké formuláře, příliš zbytečných údajů — 296 // Ovládání klávesnicí — 298 Umělá inteligence — 300 Kontrola a oznamování chyb — 301 Ostatní detaily formulářů — 303 // Dodatky — 308 // Malá poznámka pro jazykové puristy — 308 Použité odkazy — 309 // Závěr —3Ö5
(OCoLC)949214440
cnb002775483

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC