Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 27.01.2018. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
Příručka
První české vydání
Praha : Grada Publishing, 2017
285 stran : ilustrace ; 24 cm

objednat
ISBN 978-80-271-0435-2 (vázáno)
angličtina
Přeloženo z angličtiny
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
Český text
001461464
Obsah // O autorovi...9 // Předmluva...11 // První předmluva ? českému vydání...15 // Druhá předmluva ? českému vydání...19 // Poděkování...21 // Úvod - Změňme náš pohled na řízení // Jak to Toyota dělá?...25 // Tato kniha vám to pomůže poznat a pochopit...27 // Jak jsem postupoval?...27 // Část první - Stávající stav // Kapitola 1: Co stojí za dlouhodobým úspěchem společnosti?...33 // 1.1 Snažíme se napodobovat nesprávné věci...34 // 1.2 Jaký je stávající stav?...38 // 1.3 Objevování naší cesty do budoucnosti...41 // 1.4 Jak můžeme využít schopnosti lidí?...42 // 1.5 Výzva pro management...46 // Část druhá - Poznejme sami sebe // Úvod ? části druhé...51 // Kapitola 2: Jak zlepšujeme procesy?...53 // 2.1 Workshopy...53 // 2.2 Mapování toku hodnot...54 // 2.3 Seznamy akcí...56 // Kapitola 3: Filozofie a smer...63 // 3.1 Filozofie podnikání společnosti...63 // 3.2 Směr společnosti...67 // 3.3 Vize Toyoty v oblasti výroby...69 // 3.4 Vize jako ukazatel směru, ale nic víc...72 // 3.3 Cílový stav...73 // 3.6 Využití vize ? řízení lidí...74 // 3.7 Zaměřte se sami na sebe...77 // Kapitola 4: Východiska a důsledky našeho stávajícího způsobu řízení...79 // 4.1 Přístup společnosti Ford Motor Company (1906-1927)...79 // 4.2 Přístup společnosti General Motors // (od dvacátých let do současnosti)...83 // 4.3 Poučení z historie...90 // Část třetí - Kata zlepšování: Jak se Toyota
neustále // zlepšuje // Úvod ? části třetí...95 // Kapitola 5: Plánování: Definování cílového stavu...97 // 5.1 Nový pohled na postupy štíhlé výroby...98 // 5.2 Nyní dávají postupy Toyoty větší smysl...118 // 5.3 Oživme naši schopnost se zlepšovat... 120 // 5.4 Myšlení v rámci cílového stavu... 129 // 5.5 Definování cílového stavu...131 // 5.6 Připraveni na cestu... 138 // Kapitola 6: Řešení problémů a přizpůsobování: // Postup směrem ? cílovému stavu...141 // 6.1 Začátek: Předpokládejme, že cesta je nejasná... 142 // 6.2 Jak překonávají šedou zónu v Toyotě...143 // 6.3 Toto je cyklus PDCA ...145 // 6.4 Výsledky...163 // 6.5 Pět otázek...164 // 6.6 Jak řeší problémy v Toyotě... 165 // 6.7 Neustálý postup vpřed...166 // Shrnutí části třetí...169 // Adaptivní vytrvalost...170 // Způsob myšlení a jednání...171 // Jak moc disciplíny je třeba?...172 // Srovnání s naším stávajícím způsobem řízení... 174 // Část čtvrtá - Kata koučování: Jak učí katu zlepšování v Toyotě // Úvod ? části čtvrte...181 // Kapitola 7: Kdo provádí zlepšování procesů v Toyotě?...183 // 7.1 Kdo provádí zlepšování?...185 // 7.2 Práce s cílovými stavy... 187 // 7.3 Reakce na abnormality procesů... 188 // Kapitola 8: Kata koučování: Manažeři jako učitelé...191 // 8.1 Koučování je nutné...191 // 8.2 Role manažerů v Toyotě...192 // 8.3 Učení se při práci... 192 // 8.4
Kata koučování...I93 // 8.5 Příklad vztahu mentora a žáka... 198 // 8.6 Písemný dokument ? podpoře dialogu mezi mentorem a žákem...218 // Shrnutí části čtvrté...223 // Vyvíjí se kata koučování?...225 // Jaký je náš další krok?...225 // Část pátá - Napodobování: A co jiné společnosti // Kapitola 9: Rozvoj chování v souladu s katou zlepšování ve vaší organizaci.229 // 9.1 Mějte jasno v tom, co chcete...229 // 9.2 Kultura organizace...230 // 9.3 Co o této výzvě dosud víme?...231 // 9.4 Jak experimentovat?...235 // 9.5 Taktiky...238 // Záv«...253 // Literatura...257 // Příloha 1: Kde začít s katou zlepšování?...261 // Příloha 2: Analýza procesu...265 // Začněte s tokem hodnot...266 // Nyní se zaměřte na jeden proces v toku hodnot...269
(OCoLC)1011109125
cnb002928681

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC