Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 05.05.2018. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(1) Půjčeno:1x 
BK
Příručka
1. vydání
Praha : Raabe, [2017]
140 stran : 1 portrét ; 21 cm

objednat
ISBN 978-80-7496-344-5 (brožováno)
Dobrá škola
Obsahuje bibliografii na straně 140
001461797
LbL/_UČireL // Obsah // O autorovi...8 // 1. Líný úvod...9 // Z. Filozofie líného učitele... 10 // 2.1 Klima jako cesta i cíl... 10 // 2.2 Suportivní znamená podporující... 13 // 2.3 Předávejte lásku ke svému oboru... 13 // 2.4 Vše, co se děje ve třídě, je učitelovo... 14 // 2.5 Hrajme si!... 15 // 2.6 Skryté kurikulum... 16 // 2.7 Pracovat ve škole by měli hlavně žáci... 17 // 2.8 Žáky učíme nástroje, ne učivo... 18 // 2.9 Žáky učíme myslet, ne memorovat... 19 // 2.10 Hlavní jsou postoje, ne poznatky...21 // 2.11 Vnímejme edukaci jako strategii win-win...21 // 2.12 Svoboda žáků je i svobodou pro učitele...23 // 2.13 Práce s chybou...25 // 2.14 Chvála symetrie...26 // 2.15 Podporujeme školní klima...32 // 2.16 Statečné srdce...32 // 3. Líný učitel vyučíme... 34 // 3.1 Výukové metody...34 // 3.2 Vzájemné učení...35 // 3.3 Zaměření na praxi...37 // 3.4 Co je pro edukaci opravdu důležité? Soft skills!...39 // 3.5 Je pracné učit kvalitně? Vůbec ne!...41 // 3.6 Učivo v rukou líného učitele...43 // 3.7 Pracujme s primárními prameny...46 // 3.8 Libreto!...48 // 3.9 Učebnice?...48 // 3.10 Sešity jsou pracovní nástroj ...49 // 3.11 S úsměvem jde všechno lépe!...51 // 3.12 Líné vyučování v praxi...52 // 3.12.1 Historie a současnost třídy 7. ?...52 // 3.12.2 Cos tím?...53 // 3.12.3 Psycholog učící...53 // 3.12.4 Hudební výchova...54 // 3.12.5 Ruský jazyk...55 // 3.12.6 Dějepis... 56 // 3.12.7 Rekapitulace...
// 4. Hodnoceni líného učitele... 59 // 4.1 ? čemu je hodnocení?... // 4.2 Základní klasifikační chyby... // 4.3 Suportivní hodnocení... // 6 i // dobre a efektivně // 4.4 Sumativní? Formativní!... // 4.5 Hodnocení procesu... // 4.6 Co nedělat?... // 4.7 Ta správná třináctka... // 5. Jak líný učitel testuje a zkouší... // 5.1 Testování? Ztráta času a energie... // 5.2 Testování je opravdu špatné... // 5.3 Musí to být zábava... // 5.4 Pamatujte: ve třídě pracují žáci!... // 5.5 Nemáš splněno? Tak znovu a lépe... // 6. Přátelská kázeň ve třídě líného učitele // 6.1 Správná pravidla... // 6.2 Milující ruka... // 6.3 Pravidla trestání... // 7. Psychologie pomáhá! ... // 7.1 Konformita... // 7.2 Skupinová práce na tři způsoby // 7.3 Pygmalion efekt... // 7.4 Difúze odpovědnosti... // 7.5 Sociální facilitace... // 7.6 Teorie motivace... // 7.7 Chyby v naší hlavě... // 7.8 Mentální zkratky... // 7.9 Atribuční chyby... // 7.10 Dunning-Krugerův efekt... // 7.11 Efekt ukotvení... // 7.12 Taková obyčejná empatie... // 7.13 Studijní třídy? Propadání?. // 7.14 Jsme jenom lidé... // 8. Líný učitel a rodiče... // 8-1 Co je ve škole produktem?... // Life management líného učitele // Time management líného učitele... // Byrokracie... // q 3 *-)omov; sladký domov... // :A Duševní hygiena... // q*_ ’novace nejsou legrace... // •6 Knižní didaktika v Čechách... // Llný učitel se vzdělává.
// ?. Závěr ... kameny // ...74 // ...76 // ...78 // ...80 // .. 82 // .. 82 // ..81 // ..83 // .. 84 // .. 87 // .. 89 // .. 91 // ..92 // .. 93 // ,. 96 // ..96 // .. 98 // ... 101 ... 104 ... 105 ... 106 .. 107 .. 108 .. 109 .. 112 .. 114 .. 115 .. 116 .. 117 // 120 // .. 121 // 125 // .. 125 .. 126 .. 126 .. 128 , 129 . 131 . 135 // 138 // 140

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC