Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 31.03.2018. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
Vydání první
Praha : Portál, 2017
140 stran : ilustrace ; 21 cm

objednat
ISBN 978-80-262-1266-9 (brožováno)
Obsahuje bibliografii 139-141 a bibliografické odkazy
001462003
Obsah // ÚVOD ANEB JAK TO VŠECHNO ZAČALO...9 // 1. kapitola // PROČ JE DYSPRAXIE AKTUÁLNÍ?...11 // 2. kapitola // DYSPRAXIE-VÝVOJOVÁ PORUCHA POHYBOVÉ KOORDINACE . . .15 // 2.1 Cojepraxie...15 // 2.2 Pojem dyspraxie...17 // 2.3 Typy dyspraxie...21 // 2.4 Četnost výskytu a příčiny...23 // Příčiny...23 // 3. kapitola // PROJEVY DYSPRAXIE...26 // 3.1 Od narození do tří let...27 // 3.2 Předškolní věk...28 // Hrubá motorika...28 // Sebeobsluha...28 // Pohybové hry...30 // Řeč...30 // Grafomotorika...30 // Sociální oblast...31 // 3.3 Mladší školní věk...31 // Sebeobsluha...31 // Výukové obtíže ...32 // Chování...33 // Komunikace, sociální vztahy...33 // DYSPRAXIE // & // 3.4 Starší školní věk...34 // Přetrvávající obtíže...34 // Obtíže ve škole...34 // Sociální obtíže...35 // 3.5 Dospívání a dospělost...36 // 3.6 Co se dovídáme z dotazníků?...37 // Dotazník...37 // 4. kapitola // DIAGNOSTIKA...41 // 4.1 Vývoj dítěte předškolního věku...41 // Pohybový vývoj ...42 // Hry, sociální kontakty...44 // Komunikace...45 // Sebeobsluha ...46 // 4.2 Vývojové deficity jako východisko diagnózy...47 // Sekundární deficity...49 // 4.3 Testová baterie MABC...50 // 4.4. Diferenciální diagnóza pedagoga, rodiče...52 // Dítě se vyhýbá pohybovým aktivitám...52 // Dítě se v diktátech dopouští mnoha chyb, // podle toho je klasifikováno...53 // Dítě nesprávně vyslovuje. Přestože pravidelně doma cvičí,
// zlepšení se nedostavuje...54 // Dítě se dostává často do konfliktu s vrstevníky...54 // 5. kapitola // DYSPRAXIE A DALŠÍ PORUCHY...55 // 5.1 Dyspraxie a IDE, LMD, ADHD...55 // 5.2 Dyspraxie a specifické poruchy učení...59 // 5.3 Dyspraxie a poruchy autistického spektra...62 // Poruchy autistického spektra...63 // PAS-charakteristika pohybového vývoje...64 // 5.4 Dyspraxie a poruchy komunikace...65 // 6 // OBSAH // 6. kapitola // REEDUKACE...67 // 6.1 Zdravý životní styl - podmínka úspěšné reedukace...68 // 6.2 Názory na reedukaci...69 // 6.3 Hrubá a jemná motorika...71 // Hrubá motorika...72 // Jemná motorika...73 // 6.4 Grafomotorika...74 // Počáteční psaní...76 // Psaní dítěte s dyspraxií...79 // 6.5 Tělové schéma...80 // 6.6 Zkušenosti s cílenou reedukací na ZŠ...83 // 6.7 Komplexní reedukace v mateřské škole ...84 // 6.8 Reedukace ve Velké Británii...88 // G. Platt a jeho metodika ...89 // Poznatky a zkušenosti Maureen Boonové...92 // 7. kapitola // ŽIVOT S DYSPRAXIÍ...94 // 7.1 Pomoc a pochopení pro dítě ...94 // 7.2 Sourozenci...96 // 7.3 Podpora školy...97 // Odklad školní docházky...98 // Podpůrná opatření...98 // 7.4 Volnočasové aktivity...101 // 7.5 Kam se obrátit?...103 // Dyspraxie očima fyzioterapeuta - Mgr. Broňa Krajíčková . . . 103 // Rehabilitace Be Balanced, s. r. ?...106 // 8. kapitola // A CO DOSPĚLÍ?...110 // 8.1 Projevy dyspraxie v dospělosti ...110 // 8.2 Zvládání denních
aktivit...113 // 8.3 Relaxace a volný čas ...114 // 7 // DYSPRAXIE // f // 8.4 Dospělí s dyspraxií v zahraničí...116 // 9. kapitola // KAZUISTIKY...118 // Adam - každé dítě s dyspraxií je jiné...118 // Jakub - nejhorší je psaní...124 // Patrik...130 // Denisa...135 // ZÁVĚR...138 // LITERATURA...139 // 8
(OCoLC)1019651600
cnb002928722

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC