Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 06.10.2018. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
Příručka
Praha : No Limits, [2017]
71 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 21 cm

objednat
ISBN 978-80-87973-33-2 (brožováno)
001462007
OBSAH // 1. Co jsou to dynamické reklamy 8.1 Zdroje produktů ...32 // na Facebooku ...7 8.2 Produkty ...36 // 2. Jak tuto knihu číst ...8 8.3 Nastavení katalogu ...37 // 3. Co všechno je potřeba zvládnout. ...9 8.4 Diagnostika ...38 // 4. Business Manager . 10 8.5 Události produktů ...39 // 4.1 Struktura Business Manageru.. .11 8.6 Sady produktů ...40 // 4.2 Nastavení firmy . 12 8.7 Okamžité nahrání položek ...42 // 5. Účet pro reklamu . 13 8.8 Vymazání katalogu ...43 // 6. Pixel . 15 9. Okruhy uživatelů ...44 // 6.1 Základní kód pixelu . 16 10. Vytvoření a správa kampaně ...49 // 6.2 Kódy událostí . 18 10.1 Vytvoření dynamické // 6.2.1 Purchase . 18 kampaně ...49 // 6.2.2 Add to Cart . 19 10.2 Práce s kampaní ...56 // 6.2.3 View Content .20 10.2.1 Ukládání kampaní ...56 // 6.2.4 Custom events .20 10.2.2 Editace kampaně ...57 // 6.2.5 Kompletní příklad .21 10.2.3 Editace Sady reklam... ...58 // 6.3 Microdata .22 10.2.4 Editace reklamy ...63 // 6.4 Kontrola správnosti nastavení 10.3 Další práce s kampaněmi ...65 // pixelu .24 10.3.1 Přehledy související // 6.4.1 Pixel Helper .24 s efektivitou ...65 // 6.4.2 Načítání pixelu 10.3.2 Historie nastavení ...67 // v Business Manageru .26 10.3.3 Sloupce ...67 // 7. XML Product Feed .27 10.3.4 Okno přiřazení ...69 // 7.1 XML feed .27 10.3.5 Rozdělení ...70 // 7.2 Vylepšené produktové obrázky 30 8. Katalog produktů 31 10.3.6 Další možnosti ...71
(OCoLC)1022788540
cnb002940242

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC