Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 07.04.2018. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
Příručka
První vydání
Praha : Grada Publishing, 2017
143 stran : ilustrace ; 24 cm

objednat
ISBN 978-80-271-0338-6 (brožováno)
Průvodce
Obsahuje rejstřík
001462145
Obsah // Předmluva... 8 // Poděkování...8 // Úvod 9 // Co naleznete uvnitř knihy...9 // Připomínky, komentáře, opravy...10 // 1 Rozdíl mezi úspěšným a neúspěšným webem // představuje analýza a životní cyklus úspěšného webu 11 // 1.1 Definování...13 // 1.1.1 Definování očekávání...13 // 1.1.2 Definování cílů...13 // 1.1.3 Definování klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI)...14 // 1.2 Měření dat...14 // 1.3 Analýza...15 // 1.4 Zlepšení a vyhodnocení...16 // 2 Seznámení se službou Google Analytics 17 // 2.1 Technologie měření, její výhody a nevýhody...19 // 2.2 Jak tedy Google Analytics funguje technicky?...21 // 2.2.1 HTTP požadavek...22 // 2.2.2 Sledovací kód GATC (Google Analytics Tracking Code - GATC)...22 // 2.2.3 Cookies...23 // 2.3 Spolehlivost měření...25 // 2.4 Model měření v rámci Google Analytics...25 // 2.5 Hierarchie v rámci Google Analytics...26 // 2.5.1 Google účet...27 // 2.5.2 Analytics účty...27 // 2.5.3 Služby...27 // 2.5.4 Výběry dat...27 // 2.5.5 Uživatelé a oprávnění...28 // 2.5.6 Ukázka nastavení jednoho uživatele pracujícího se dvěma účty...29 // 2.6 První kroky s Google Analytics...30 // 2.6.1 Vytvoření prvního účtu...30 // 2.6.2 Vytvoření služby v rámci účtu...30 // 2.7 Hierarchie dat: dimenze a metriky...33 // 2.7.1 Dimenze...-...33 // 2.7.2 Metriky...34 // Obsah 5 Qy // 2.8 Práce s rozhraním...34 // 2.8.1 V reálném čase...35 // 2.8.2 Publikum...39
// 2.8.3 Akvizice...45 // 2.8.4 Chování...51 // 2.8.5 Konverze...57 // 2.9 Segmentace...72 // 2.9.1 Praktická ukázka využití segmentace...74 // 2.10 Filtrování na úrovni přehledu...76 // 2.11 Výběr období a porovnání období v přehledu...77 // 2.12 Přidání poznámek ? datu...78 // 2.13 Ochrana osobních údajů...79 // 3 Podrobné nastavení pro měření vybraných zdrojů 81 // 3.1 Měření offline kampaní...82 // 3.1.1 Vytvoření virtuální URL a přesměrování...82 // 3.1.2 Vytvoření speciální vstupní stránky...82 // 3.1.3 Přesměrování domény...83 // 3.1.4 Zkrácené adresy URL...84 // 3.1.5 Slevové kódy...85 // 3.1.6 Porovnání nárůstu přímé návštěvnosti...85 // 3.2 Měření e-mailového marketingu...86 // 3.2.1 Měření otevření e-mailu...86 // 3.2.2 Označkování odkazu v newsletteru...87 // 3.2.3 Vytvoření vlastního segmentu...88 // 3.3 Měření sociálních sítí...89 // 3.3.1 MěřenítlačítekTosemi líbí, Tweet a pod...89 // 4 Omezení měření Google Analytics 91 // 4.1 Limit sběru dat...92 // 4.2 Limit požadavků na jednu návštěvu...92 // 4.3 Limit počtu požadavků jednoho uživatele za den...93 // 4.4 Limit počtu odeslaných událostí...93 // 4.5 Limit počtu transakcí v rámci elektronického obchodu...93 // 4.6 Limit počtu cílů...94 // 4.7 Délka uchování dat na serverech...94 // 4.8 Latence zpracování údajů...94 // 4.9 Agregace hodnot v přehledech...95 // 4.10 Vzorkování dat...95
// 4.10.1 Vzorkování na úrovni přehledů...95 // 4.10.2 Vzorkování při sběru dat...96 // 5 Pokročilé techniky, tipy a triky 97 // 5.1 Zobrazení provedených změn v účtu...98 // 5.2 Smazání celého účtu...98 // 5.3 Základy regulárních výrazů...99 // 5.4 Filtrování na úrovni výběru dat...101 // 5.4.1 Filtrování vlastních IP adres...1 Q1 // 5.4.2 Filtrování URL adres s rozdílnou velikostí písmen...102 // 6 Google Analytics // 5.5 Vlastní dimenze a metriky... // 5.5.1 ? čemu lze využít vlastní dimenze a metriky... Q3 // 5.5.2 Ukázka nastavení vlastní dimenze...] Q4 // 5.6 Export přehledů...105 // 5.7 Pravidelné odesílání přehledu na e-mail...1Q6 // 5.8 Upozornění...107 // 5.8.1 Ukázka nastavení upozornění...107 // 5.8.2 Doporučená upozornění...1Q8 // 5.9 A/B testování (experimenty)...111 // 5.10 Nastavení oprávnění ? účtu/službě/výběru dat...115 // 5.11 Vlastní přehledy...II7 // 5.12 Vlastní panely...118 // 5.13 Zjištění AdBlocku...lig // 5.14 Google Tag Manager - propojení...120 // 5.15 Změna délky relace...122 // 5.16 Google Analytics API...123 // 5.17 Měření počtu opuštěných košíků...124 // 5.18 Měření více cílových stránek jako jednoho cíle...124 // 5.19 Kdy přesně lidé při vyplňování formuláře odcházejí...125 // 6 Certifikace v rámci Google Analytics 127 // 7 Nejčastější problémy a chyby 131 // 7.1 Neúspěšné přihlášení ? účtu...132 // 7.2 Špatné měření
splnění cílů...132 // 7.3 Nelze upravit nastavení účtu nebo přidat nový výběr dat...133 // 7.4 Neprobíhá měření kampaní...133 // 7.5 Chyby kvůli místně hostovanému kódu analytics.js...133 // 7.6 V datech se zobrazují jiné služby...133 // 7.7 Extrémně nízká míra okamžitého opuštění...134 // 7.8 Konflikty s jinými skripty na stránce...134 // 7.9 Data z elektronického obchodu se ve výběru dat nezobrazují...135 // 7.10 Data z elektronického obchodu neodpovídají datům // z účetnictví nebo z jiného systému...135 // 7.11 Chybějící transakce při měření elektronického obchodu...136 // 7.12 Údaje z AdWords nebo Skliku se neshodují s údaji // v Google Analytics...137 // 7.13 Návštěvy v Analytics pocházejí z neaktivních kampaní // v AdWords...138 // 7.14 Filtr ve vlastních přehledech neobsahuje možnost„nebo"...138 // 7.15 Filtrování ve špatném výběru dat...139 // 7.16 Pořadífiltrů je nesprávné...139 // 7.17 Stejná stránka s jinak velkými písmeny v přehledech...140 // 7.18 Upozornění na nadbytečné výběry dat...140 // 7.19 Vyhledávání na webu se nezobrazují v přehledech...141 // Rejstřík...142 // Obsah 7 ??
(OCoLC)1022790852
cnb002941564

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC