Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 30.06.2018. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(0.5) Půjčeno:1x 
BK
Příručka
Praha : Raabe, [2011]
160 stran : ilustrace ; 21 cm

objednat
ISBN 978-80-86307-87-9 (brožováno)
Nahlížet - nacházet
Obsahuje bibliografii na stranách 156-157
001462332
Proč kognitivní rozvoj -- Co stanovují právní předpisy -- Co najdeme (a nenajdeme) v RVP PV -- Základní pojmy -- Didaktika, metodika, metoda -- Obsah, cíle, záměry, očekávané výsledky a hodnocení -- Kognitivní (poznávací) rozvoj -- Kognitivní vzdělávání v mateřské škole -- Kognitivní rozvoj dítěte z pohledu RVP PV Kognitivní rozvoj a klíčové kompetence Metody předškolního vzdělávání Etapy vytváření poznatků u dětí -- Učit v přirozených situacích, nebo při záměrných činnostech? -- Jakou užívat terminologii -- Bloomova taxonomie v předškolním plánování -- Realizace -- Smyslové vnímání dětí -- Zrak -- Vývoj zrakového vnímání dítěte -- Příklad metodické řady pro rozvoj zrakového vnímání -- Náměty k realizaci -- Sluch -- Vývoj sluchového vnímání dítěte -- Příklad metodické řady pro rozvoj sluchového vnímání -- Náměty k realizaci -- Hmat -- Vývoj hmatového vnímání dítěte -- Příklad metodické řady pro rozvoj hmatového vnímání -- Náměty k realizaci -- Chuť a čich -- Vývoj chuťového a čichového vnímání dítěte -- Příklad metodické řady pro rozvoj chuťového a čichového vnímání -- Náměty k realizaci -- Představivost a fantazie -- Vývoj představivosti dítěte -- 5.2 Příklad metodické řady pro rozvoj fantazie -- 5.3 Náměty k realizaci -- 6. Paměť -- 6.1 Vývoj paměti dítěte -- 6.2 Příklad metodické řady pro rozvoj paměti -- 6.3//
Náměty k realizaci -- 7. Myšlení -- 7.1 Vývoj myšlení dítěte -- 7.2 Příklad metodické řady pro rozvoj myšlení -- 7.3 Náměty k realizaci -- 8. Komunikace -- 8.1 Vývoj komunikace dítěte -- 8.2 Rozvíjení slovní zásoby a gramatické správnosti řeči -- 8.2.1 Příklad metodické řady pro rozvoj slovní zásoby a gramatické správnosti řeči -- 8.2.2 Náměty k realizaci -- 8.3 Rozvíjení souvislého vyjadřování a mluvního apetitu -- 8.3.1 Příklad metodické řady pro rozvoj souvislého vyjadřování -- 8.3.2 Náměty k realizaci -- 8.4 Péče o formální stránku řeči -- 8.4.1 Dechová a artikulační cvičení -- 8.4.2 Příklady dechových a artikulačních cvičení (příprava na výslovnost hlásek „1", „d") -- 9. Rozvíjení specifických dovedností budoucího školáka -- 9.1 Příklad metodické řady pro rozvoj specifických dovedností budoucího školáka -- 9.2 Náměty k realizaci -- 10. Náměty na tematické bloky -- 11. Příklady integrovaných celků rozvíjejících kognitivní procesy -- 11.1 O pejskovi a kočičce -- 11.1.1 Jak pejsek s kočičkou psali dopis děvčatům do Nymburka -- 11.1.2 O panence, která tence plakala -- Závěr -- Literatura -- Přílohy
(OCoLC)746837791
cnb002199418

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC