Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 26.05.2018. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
První vydání
Praha : Česká školní inspekce, [2017]
56 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 30 cm

objednat
ISBN 978-80-88087-13-7 (brožováno)
Obsahuje bibliografické odkazy
001462614
Obsah // Úvodní slovo ústředního školního inspektora...5 // Shrnutí...7 // 1 Týmové řešení problému...9 // 1.1 Schopnost řešení problému v šetření PISA...10 // 1.2 Týmové řešení problému v šetření PISA 2015...11 // 1.3 Hodnocení dovedností a schopností v týmovém řešení problému...13 // 1.4 Zásady sestavení testu a jeho obsahu...14 // 1.5 Konstrukce úlohy...15 // 1.6 Scénář úlohy...16 // 1.7 Zaznamenávání a vyhodnocování výsledků...18 // 2 Výsledky českých žáků v mezinárodních souvislostech...19 // 2.1 Mezinárodní výsledky...19 // 2.2 Srovnání výsledků dívek a chlapců...23 // 2.3 Výsledky žáků ve všech zjišťovaných oblastech...23 // 2.4 Relativní výsledky zúčastněných zemí...26 // 2.5 Rozdíly ve výsledcích žáků uvnitř škol a mezi školami...28 // 3 Výsledky dotazníkového šetření...30 // 3.1 Typy dotazníků...30 // 3.2 Žákovský dotazník - vybraná zjištění...32 // 3.3 Učitelský dotazník - vybraná zjištění...36 // 3.4 Školní dotazník - vybraná zjištění...37 // Přílohy...41 // Příloha 1 Popis čtyř úrovní schopnosti týmového řešení problému...41 // Příloha 2 Technický scénář úlohy Návštěva, část 1...42 // Příloha 3 Metodologie dotazníkového šetření PISA...44 // Příloha 4 Indexy a škály...51 // 4
cnb002933245

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC