Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 30.06.2018. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
Vydání 1.
Praha : Grada, 2017
205 stran : ilustrace ; 24 cm

objednat
ISBN 978-80-271-0342-3 (brožováno)
Pedagogika
Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
001463110
Obsah // Cesty k pohádkám 7 // 1. Bylo, nebylo, a je... 9 // 1.1 Cestou necestou k osobnostnímu a sociálnímu růstu studentů // na katedře sociální pedagogiky od roku 2001 13 // 1.1.1 Kompetence jako řemeslo a umění 17 // 1.2 Každý člověk je pro nás příliš důležitý, než abychom ho odbyli // univerzálním řešením 22 // 1.2.1 Smysl OSP ve studiu sociální pedagogiky a jeho využití v praxi 22 // 1.2.2 Krátká úvaha nad formou a obsahem v komunikaci 24 // 1.3 Náš dům, náš hrad 26 // 1.3.1 Vlastní zodpovědnost jako vstupní kámen k OSR 27 // 1.3.2 Další užitečné stavební kameny v koncepci OSP 28 // 1.3.3 lak tedy zhruba ? nás OSP vypadá 33 // 1.4 Pořád se něco děje 35 // 1.4.1 S.I.N. - rozvoj osobnosti v rámci OSP 39 // 1.4.2 Jak jsme sem došli aneb Vývoj předmětu v krátké charakteristice 41 // Závěr 44 // Zdroje 45 // 2. Strom, mozaika, vzducholoď 49 // 2.1 Strom 53 // 2.1.1 lak v dnešním světě rosteme... aneb Něco málo metaforických // úvah ke stromu a jeho růstu 55 // 2.1.2 Strom jako metafora našeho osobnostního a sociálního růstu, // v pojetí „pospíchej pomalu “ 62 // 2.2 Mozaika 66 // 2.3 Vzducholoď 74 // 2.3.1 Flow 75 // 2.3.2 Vliv skupiny 83 // Zdroje 88 // 5 // Obsah // 3. Šestero jevů aneb Kudy cesta vede a nevede 91 // 3.1 Za devatero horami, řekami a lesy 92 // 3.1.1 Úrovně kompetentnosti 95 // 3.1.2 Závěrem 102 // 3.2 O líném Honzovi, jak ke štěstí přišel 103 // 3.2.1 Lektorská
moc při vedení lidí přes hranice zóny komfortu 105 // 3.2.2 Objektivní a subjektivní riziko při přechodu přes zónu komfortu 112 // 3.2.3 Závěrem 119 // 3.3 Dlouhý, Široký a Bystrozraký 120 // 3.3.1 Jak tedy klást otázky z hlediska cíle 124 // 3.4 Nasycený otesánek 129 // 3.5 Střípky reflexe ve skupině 137 // 3.5.1 Co je reflexe 137 // 3.5.2 Kudy tedy cesta nevede 142 // 3.5.3 Závěrem 150 // Zdroje 151 // 4. Tři pravidla pokory lektora OSP 156 // 4.1 První pravidlo pokory: pokora ? moci 157 // 4.2 Druhé pravidlo pokory: pokora ? času Kronos a Kairos 163 // 4.3 Třetí pravidlo pokory: pokora ? pozornosti a napojení se na klienta 168 // Zdroje 175 // 5. Něco málo buchet na cestu aneb Metodické náměty 176 // Harmonogram a zaměření 178 // Metodika vybraných technik 179 // První semestr aneb „V mojí hlavě a v mém těleí( 179 // Druhý semestr aneb „Moje odrazy a stíny1 190 // Třetí semestr aneb „Sklízeníprvní úrodyÍC 197 // 6. Závěrem aneb Tohle jsem měl přece říci já 199 // Zdroje 200 // Rei střik věcný 201 // Rei střik jmenný // // 204
(OCoLC)1035473635
cnb002981701

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC