Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 07.07.2018. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
Příručka
Vydání první
Praha : Portál, 2015
140 stran ; 23 cm

objednat
ISBN 978-80-262-0790-0 (brožováno)
Obsahuje bibliografii na stranách 139-140
001463187
Obsah // Obsah ... 5 // Úvod ... 7 // 1. kapitola // Význam čtení pro život ...9 // Dovednost čtení... 11 // 2. kapitola // Úloha rodiny ve vztahu к předčtenářské // a čtenářské gramotnosti... 13 // 3. kapitola // Úloha mateřské školy v souvislosti s rozvojem // čtenářské gramotnosti... 17 // Spolupráce mateřské školy s rodinou ... 27 // 4. kapitola // Předpoklady pro čtení... 29 // 5. kapitola // Rozvoj smyslového vnímání ... 43 // Zrakové vnímání ... 44 // Sluchové vnímání... 56 // 6. kapitola // Orientace v prostoru a vnímání času... 69 // 7. kapitola // Rozvoj představivosti a fantazie ... 79 // 8. kapitola // Rozvoj paměti ... 87 // 9. kapitola // Rozvoj myšlení... 93 // Vývoj myšlení u dítěte ... 95 // Úrovně myšlení... 96 // 10. kapitola // Rozvoj řeči a komunikačních schopností ... 99 // 11. kapitola // Rozvoj motoriky a grafomotoriky...107 // 12. kapitola // Metoda dobrého startu ...109 // 13. kapitola // Dovednosti budoucího školáka // z hlediska čtenářské gramotnosti...113 // 14. kapitola // Ukázky projektů a námětů pro vlastní činnost ...115 // OvíleVoděnce ...115 // Kniha je náš kamarád...125 // Budeme brzy číst...131 // Pohádka O Sněhurce ...132 // Využití pozemku a školní zahrady pro účely mateřské školy // z hlediska rozvoje čtenářské gramotnosti...135 // Závěr...137 // Použitá literatura...139
(OCoLC)910988086
cnb002662213

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC