Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 08.12.2018. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(2) Půjčeno:6x 
BK
Příručka
1. vydání
Praha : Raabe, [2017]
146 stran : ilustrace ; 21 cm

objednat
ISBN 978-80-7496-319-3 (brožováno)
Školní zralost ; 1
Obsahuje bibliografie
001463190
Obsah // Obsah // Připravenost dítěte na vstup do základní školy (a co pro její optimální úroveň mohou mateřské // školy udělat) ...11 // Mgr. Hana Nádvorníková // Úvod do terminologie ... // Fyzická připravenost...12 // Psychická připravenost ...13 // Sociální a citová připravenost ...13 // Nepřipravenost ...14 // Jak může školní připravenost ovlivnit předškolní vzdělávání?.14 // Fyzický vývoj ...14 // Psychický vývoj ...13 // Sociální a emocionální školní zralost (připravenost) .19 // Charakteristika předškolního dítěte ...25 // doc. PhDr. Lenka Šulová, CSc. // Úvod ...25 // Motorický vývoj předškolního dítěte ...26 // Kognitivní vývoj předškolního dítěte ...28 // Percepce ... 28 // Myšlení ...29 // Paměť ...31 // Představy, fantazie...32 // Řeč ...33 // Sociální vývoj předškolního dítěte...34 // Motivačně-volní vývoj předškolního dítěte...39 // Hra...41 // Emocionální prožívání předškolního dítěte ...44 // Závěr...47 // Literatura...48 // 7 // ŠKOLNÍ ZRALOST a její diagnostika // Jak vhodně rozvíjet poznávací funkce dítěte ...51 // Mgr. Jiřina Bednářová // Rozvoj poznávacích funkcí dítěte ...51 // Stanovení cíle podpory...52 // Schopnosti jako ucelený systém...55 // Jemná motorika a grafomotorika ...56 // Grafomotorická neobratnost...57 // Jak můžeme v oblasti hrubé a jemné motoriky pomoci ...58 // Činnosti rozvíjející jemnou motoriku ...59 // Grafomotorika ...62 // Lateralita ...62 // Cvičení zaměřená na rozvoj grafomotoriky ...63 // Pracovní návyky při kreslení...65 // Zrakové vnímání...66 // Vnímání barev...67 // Figura a pozadí...68 // Zraková diferenciace (rozlišování)...69 // Zraková analýza a syntéza...70 // Zraková paměť...71 // Oční pohyby ...72 // Vnímání času a prostoru...72 // Vnímání času...73 // Vnímání prostoru...76 //
Základní matematické představy ...78 // Matematika v předškolním věku ...79 // Myšlenkové postupy v rámci předmatematických a základních matematických představ...81 // Fonematické uvědomování...83 // Naslouchání...84 // Figura a pozadí...85 // Sluchová diferenciace...86 // Sluchová analýza, syntéza ...87 // Sluchová paměť ...89 // Literatura ...90 // 8 // Obsah // Pedagogická diagnostika v práci učitele mateřské školy...93 // PhDr. Zora Syslová, Ph.D., // doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D. // Úvod...93 // Současné pojetí pedagogické diagnostiky ...95 // Metody pedagogické diagnostiky...100 // Diagnostické portfolio...107 // Jaká úskalí nás mohou potkat při pozorování dítěte ...114 // Diagnostický nástroj PREDICT ...116 // Vznik záznamového archu...118 // Využití nástroje ...123 // Pedagogická diagnostika a kompetence učitelky...126 // První setkání s rodiči...131 // Konzultační hodiny ...133 // Závěr...134 // Literatura...135 // Související právní předpisy...137// JUDr. Eva Dandová // Nejnovější změny v legislativě ...137 // Povinné předškolní vzdělávání ...138 // Individuální vzdělávání dítěte ...141 // Ukončení předškolního vzdělávání...143 // Novela vyhlášky o předškolním vzdělávání ...144 // Přeměna předškoláka ve školáka ...145 // 9
(OCoLC)989896473
cnb002893537

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC