Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 12.02.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
4 (hodnocen1 x )
(5) Půjčeno:5x 
BK
Příručka
Vydání první
V Bratislavě : Noxi, 2018
255 stran : barevné ilustrace ; 22 cm

objednat
ISBN 978-80-8111-471-7 (brožováno)
němčina
Obsahuje bibliografii na stranách 241-254
001470626
Jak využít tuto knihu 11 // 1. Jak se ADHD projevuje při učení 13 // 1.1 Stres ve škole 13 // 1.2 Nepozornost: "Tak se konečně soustřeď!" 14 // 1.3 Hyperaktivita: "Přestaň se konečně vrtět!" 16 // 1.4 Impulzivita: "Musíš pořád vyvádět hlouposti?!" 17 // 1.5 ADHD - existuje vůbec? 19 // 2. Léčba ADHD 29 // 2.1 Základní pohledy na ADHD 29 // 2.2 Jak začít s léčbou 30 // 3. Kvůli domácím úkolům máme doma neustále hádky a pláč 35 // 3.1 Lakování na růžovo nepomáhá 36 // 3.2 Jak odstranit remcání a nadávání 37 // 3.3 Nejste non-stop servis 39 // 3.4 Pečlivě se starejte o to, co už "vyrašilo" 43 // 3.5 Snězte dítěti sladkosti 46 // 3.6 Uzavřete s dítětem smlouvu 48 // 3.7 Obrazovky jsou před učením tabu 52 // 3.8 Odpočinek od domácích úkolů 52 // 3.9 To nejdůležitější ve zkratce 56 // 4. Dítě se nedokáže soustředit a je pomalé 57 // 4.1 Prosil bych trochu hluku! Při takovém tichu se přece nikdo nemůže soustředit! 57 // 4.2 A neuveď mě v pokušení 60 // 4.3 Malé triky pro soustředěnou práci 62 // 4.4 Méně práce, větší výkon 63 // 4.5 S přestávkami rychleji v cíli 64 // 4.6 Vrtění dostává i mozek do pohybu 71 // 4.7 Dobrý plán - a půl práce je hotovo! 77 // 4.8 To nej důležitější ve zkratce 79 // 5. Dítě nemá vůbec motivaci 81 // 5.1 Pozitivní vztahové signály 83 // 5.2 Nalaďte se na sociální stránku svého dítěte 87 // 5.3 Zpříjemněte dítěti učení malými odměnami 88 // 5.4 Ctižádost a soutěživost: Povzbuďte svého šampióna 91 // 5.5 Podpořte v dítěti aktivní zájem 94 // 5.6 Pevná vůle a sebedisciplína: Zkroťte toho lenocha, který v dítěti dřímá 98 // 5.7 To nej důležitěj ší ve zkratce 101 // 6. Tolik se učíme, a přesto dítěti v hlavě nic nezůstane 103 // 6.1 Lidský mozek 104 // 6.2 Jak číst texty, rozumět jim a pamatovat si je 110 //
6.3 Jak se učit slovíčka 120 // 6.4 To nejdůležitější ve zkratce 123 // 7. Dítě je chaotické a zapomnětlivé 125 // 7.1 Plánování a organizace 126 // 7.2 Nejdůležitější věc: úkolníček 128 // 7.3 Rutinou proti chaosu 131 // 7.4 Zkusili jsme toho už tolik - u nás to nefunguje! 133 // 7.5 Nutnost plánovat jako profesionál 136 // 7.6 Jak překonat zapomnětlivost 139 // 7.7 To nej důležitější ve zkratce 145 // 8. Dítě rychle propadá frustraci a po chvilce se vzdává 147 // 8.1 Sebedůvěra 147 // 8.2 Sebeúcta 148 // 8.3 Jak dosahovat výkonů uvolněně, sebejistě a motivované 148 // 8.4 To nejdůležitější ve zkratce 170 // 9. Dítě se přeceňuje a žárlí na své sourozence 171 // 9.1 Vychloubání jako způsob sebeobrany 172 // 9.2 Chvála vrátí malé chvástaly zpátky na zem 173 // 9.3 Kritizujte s rozvahou 177 // 9.4 Učiňte konec věčnému soupeření mezi sourozenci 178 // 9.5 To nejdůležitější ve zkratce 181 // 10. Děti s ADHD jsou skryté talenty 183 // 10.1 Děti s ADHD jsou mnohem více než "průměr" 184 // 10.2 Jaký talent dřímá ve vašem dítěti? 194 // 10.3 Co zajímá zaměstnavatele, a ve škole to nehraje vůbec žádnou roli 197 // 10.4 Cesta to nebude jednoduchá 202 // 10.5 Tonejdůležitější ve zkratce 204 // 11. Aby fungovala spolupráce se školou 207 // 11.1 Nejdůležitější doporučení pro učitele 209 // 11.2 Schůzky učitelů a rodičů 214 // 11.3 To nejdůležitější ve zkratce 221 // 12. Kde hledat pomoc 223 // 13. Všeobecné informace o ADHD 225 // 13.1 Příčiny vzniku ADHD 225 // 13.2 Jsou léky smysluplným řešením? 236 // Literatura 241 // O autorech 255

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC