Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(3) Půjčeno:6x 
BK
I. vydání
Brno : Masarykova univerzita, 2017
462 stran : ilustrace ; 23 cm

objednat
ISBN 978-80-210-8758-3 (brožováno)
Pedagogický výzkum v teorii a praxi ; svazek 44
300 výtisků
Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
Anglické resumé
001470814
Úvod ...7 // Část I: Kazuistiky v transdidaktickém přístupu ...11 // i Kazuistiky jako výzkumný nástroj klinické vědy ...13 // ii Didaktická kazuistika jako nástroj transdidaktického výzkumu ...21 // iii Pojmová mapa transdidaktického přístupu 3A ...39 // iv O kazuistikách aneb pozvání do Části II ...41 // Část II: Didaktické kazuistiky ...47 // 1 Rozhovor nad komunikačními funkcemi výpovědi (Stanislav Stěpánek) ...49 // 2 Subjektivně zabarvený popis (Jana Vejvodová) ...65 // 3 Když je práce s uměleckým textem v literární výchově víc než jen povídání (Zuzana Šalamounová) ...79 // 4 Magie vypravěče (Štěpánka Klumparová, Irena Poláková) ...95 // 5 První hodina francouzského jazyka - otázky cílů, návaznosti obsahu, procesů učení a motivace (Klára Uličná, Tomáš Klinka) ...119 // 6 Na cestě k rozvíjení autonomie žáka při výuce anglického jazyka (Marie Chválová) ...135 // 7 Předškolní děti v Dolním Rakousku se učí jazyky svých sousedů (Alice Brychová) ...153 // 8 Jak najít pravidlo pro umístění desetinné čárky při násobení desetinných čísel (Naďa Vondrová) ...169 // 9 Rytmus, pohyb, periodicita, nej menší společný násobek dvou přirozených čísel (Darina Jirotková) ...187 // 10 Mocniny a jejich užití pro zápis velkých a malých čísel (Petra Konečná, Michal Vavroš) ...217 // 11 Konstituční izomerie (využití tyčinkových modelů při výuce řetězové izomerie alkanů) (Dana Kričfaluši, Jana Prášilová, Kateřina Trčková) 233 // 12 Archimédovo nadlehčování: sekvence jednoduchých experimentů (Petr Kácovský) ...243 // 13 Komár sedne, bodne, saje aneb skupinové opakování orgánových soustav členovců (Lenka Pavlasová) ...259 // 14 Pozorování a porovnávání ve výuce přírodopisu (Martin Jáč) ...267 //
15 Proteosyntéza eukaryot: hledání cesty od znalosti pojmů k hlubšímu porozumění buněčným procesům ve výuce biologie (Martin Jáč) 283 // 16 Od fikce k realitě (Jana Stará) ...309 // 17 Počátky lidského rodu (Jakub Veselý) ...325 // 18 Staroorientální civilizace -” přírodní podmínky a rozvoj zemědělství (Petr Koubek, Kateřina Bártová) ...335 // 19 České národní hnutí (Hana Havlůjová, Marek Fapšo) ...349 // 20 Mentalizace aneb Kanzi mi to poví, nebo ne? (Alena Nohavová) ...363 // 21 Krátkodobá a pracovní paměť (Alena Nohavová, Renáta Mikulavá) ...381 // 22 Tajemná zahrada (Petra Šobáňová) ...399 // 23 Židle je židle je židle (diktatura realismu v umění) (Jindřich Lukavský) ...415 // 24 Undulační válce (inovace versus reprodukce) (Jindřich Lukavský) ...433 // 2 5 Přes laťku s didaktickými řídicími styly (Jiří Sliacky) ...447 // Summary ...459 // Seznam autorů ...461
(OCoLC)1031043748
cnb002941976

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC