Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(22) Půjčeno:22x 
BK
Brno Paido, 2008
127 stran : ilustrace ; 23 cm

objednat
ISBN 978-80-7315-166-9 (brožováno)
Edice pedagogické literatury
Obsahuje bibliografii na stranách 121-126
001470865
OBSAH // ÚVOD 7 // 1 ETOPEDIE V SOUČASNÉ PEDAGOGICE 9 // 1.1 Základní východiska etopedie 9 // 1.2 Inkluzivní trendy v současné etopedii 13 // 1.3 Edukační proces etopedie 20 // 1.4 Vývoj etopedie 25 // 1.5 Specifika etopedie uvnitř speciální pedagogiky 27 // 1.6 Etopedie v kontextu vybraných spolupracujících oborů 30 // 2 CÍLOVÁ SKUPINA ETOPEDIE - DĚTI V RIZIKU A S PORUCHAMI EMOCÍ A CHOVÁNÍ 37 // 2.1 Děti v riziku - At-risk Youth 38 // 2.2 Příčiny poruch emocí a chování 42 // 2.3 Přístupy k rizikovým faktorům vývoje dítěte 45 // 2.4 Cesta dětí v riziku k poruchám chování 48 // 2.5 Děti s poruchou emocí a chování 52 // 3 EDUKACE ŽÁKŮ V RIZIKU A S PORUCHAMI EMOCÍ A CHOVÁNÍ VE ŠKOLÁCH HLAVNÍHO PROUDU 59 // 3.1 Systémový rámec pro vzdělávání žáků v riziku a s poruchami emocí a chování v hlavním proudu vzdělávání 60 // 3.2 Kurikulámí rámec 68 // 3.3 Školní prostředí 72 // 3.4 Celoškolská politika kázně 77 // 3.5 Model inkluzivní výuky 79 // 4 OTÁZKY INTERVENCE U ŽÁKŮ V RIZIKU A S PORUCHAMI CHOVÁNÍ VE ŠKOLÁCH HLAVNÍHO PROUDU 83 // 4.1 Uvedení do problematiky intervence v prostředí školy hlavního proudu 84 // 4.2 Poradenství jako součást intervence se zaměřením na děti v riziku poruch chování a s poruchami chování 89 // 4.3 Poradenství ve škole hlavního proudu 93 // 4.4 Intervence 101 // 4.5 Příklad cílené intervence v prostředí školy hlavního proudu vzdělávání 109 // Použitá literatura 121 // Seznam obrázků 127 // Seznam tabulek 127
(OCoLC)316298781
cnb001821913

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC