Modularizace studia v bakalářském studijním programu oboru -- Učitelství pro mateřské školy -- Teoretická východiska -- Aktualizace modulového uspořádání studijního programu oboru Učitelství pro mateřské školy -- Projekt „Evaluace a inovativní aplikace bakalářského studijního oboru -- Učitelství pro mateřské školy" -- Stručný obsah projektu -- Cíle projektu -- Realizované klíčové aktivity projektu -- Zdůvodnění potřebnosti projektu -- Vazba projektu na příslušné opatření programu -- Vazba projektu na strategické dokumenty -- Cílová skupina projektu -- Zapojení partnerů do projektu -- Činnosti realizované v rámci projektu -- Klíčové aktivity a metody realizace projektu -- Vnitřní postupy řízení a hodnocení projektu -- Opatření pro zajištění publicity projektu -- Inovativní přístupy v projektu -- Složení realizačního týmu -- Zkušenosti řešitele s řízením a realizací projektů v oblasti RLZ -- Zkušenosti partnerů s obdobnými projekty -- Předchozí spolupráce s partnerem -- Popis multiplikačních efektů projektu -- Popis přidané hodnoty projektu -- Popis průběhu jednotlivých fází realizace projektu -- První fáze: Evaluace stávajícího bakalářského studijního programu -- Evaluace sledovaných oblastí -- Výsledky evaluace -- Druhá fáze: Odborné diskuze s partnery, příprava a koncipování -- nového studijního programu -- Třetí fáze: Zpracování studijního programu
do modulové podoby Naplňování principů modulového uspořádání studijního programu -- Výzkum -- Vymezení cílů a výzkumného problému -- Charakteristika výzkumného souboru -- Výzkumné metody a nástroje -- Modularizace inovovaného studijního programu -- Inovativní změny v koncepci studijního programu oboru -- Učitelství pro MŠ z pohledu modulových expertů -- Hodnocení přínosu principů modulového uspořádání studia -- cílovou skupinou a pedagogy VS -- Studentské hodnocení výuky v modulech -- Hodnocení modulu pedagogických praxí -- Inovativní návrh pedagogických praxí -- Hodnocení rozvoje profesních kompetencí studentů oboru -- Učitelství pro MŠ -- Sebehodnocení rozvoje profesních kompetencí studentů oboru -- Učitelství pro MŠ -- Hodnocení úrovně rozvoje profesních kompetencí studentů -- 2. ročníku -- Hodnocení úrovně rozvoje profesních kompetencí studentů -- 3. ročníku -- Vyhodnocení cílů výzkumu -- Vyhodnocení cílů projektu -- Seznam příloh -- Seznam literatury