Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(4.5) Půjčeno:9x 
BK
První vydání
Praha : Česká školní inspekce, 2018
199 stran : ilustrace (převážně barevné), 1 mapa ; 30 cm

objednat
ISBN 978-80-88087-19-9 (brožováno)
Obsahuje bibliografii na straně 198 a bibliografické odkazy
001471115
Obsah // Úvodní slovo ústředního školního inspektora...7 // 1 Čtenářská gramotnost v šetření PIRLS 2016...11 // 1.1 Účely čtení a typy textů...12 // 1.2 Postupy porozumění a typy otázek...13 // 1.2.1 Vyhledávání informací...13 // 1.2.2 Vyvozování závěrů...13 // 1.2.3 Interpretace...13 // 1.2.4 Posuzování textu...16 // 2 Koncepce testových úloh PIRLS...18 // 3 Uvolněné úlohy PIRLS 2016...19 // 3.1 Květiny na střeše...20 // 3.1.1 Seznam otázek...24 // 3.1.2 Charakteristika textu...27 // 3.1.3 Co otázky testují - Popis otázek - Hodnocení otázek - Příklady odpovědí...29 // 3.2 Leonardo da Vinci: muž, který předběhl svou dobu...52 // 3.2.1 Seznam otázek...55 // 3.2.2 Charakteristika textu...57 // 3.2.3 Co otázky testují - Popis otázek - Hodnocení otázek - Příklady odpovědí...58 // 3.3 Životní cesta karety obrovské...80 // 3.3.1 Seznam otázek...85 // 3.3.2 Charakteristika textu...89 // 3.3.3 Co otázky testují - Popis otázek - Hodnocení otázek - Příklady odpovědí...91 // 4 Výběr textu a tvorba otázek...119 // 4.1 Výběr textu...119 // 4.2 Rozvoj čtenářské gramotnosti pomocí otázek ve výuce...120 // 4.3 Jak jsem psal Lucii sloh...123 // 4.3.1 Charakteristika textu Jak jsem psal Lucii sloh...125 // 4.3.2 Popis a rozbor otázek...127 // 4.4 Dračí rytíři: Poslední dny draků...131 // 4.4.1 Charakteristika textu Dračí rytíři: Poslední dny draků...134 // 4.4.2 Popis a rozbor otázek...136
4_5 Čas...140 // 4-5.1 Charakteristika textu Čas...142 // 4_5_2 Popis a rozbor otázek...144 // - - Savci a potrava...148 // 4 // 4.6.1 Charakteristika textu Savci a potrava...150 // 4.6.2 Popis a rozbor otázek...152 // 5 Nové přístupy ? podpoře čtenářské gramotnosti...156 // 5.1 Čtenářské dílny (čtenářské kluby)...156 // 5.1.1 Dílna čtení v České republice...156 // 5.1.2 Odkud dílna čtení přišla...157 // 5.1.3 Dílna čtení a dílna psaní ...157 // 5.1.4 Principy vlastní dílně čtení i dílně psaní...157 // 5.1.5 Význam dílny čtení pro dětské čtení a myšlení ...158 // 5.1.6 Význam masivního čtení...158 // 5.1.7 Základní znaky dílny čtení ...159 // 5.1.8 Čím se liší dílna čtení a čtenářská hodina...161 // 5.1.9 Výběr knihy...162 // 5.1.10 Snadný přístup ? dobrým knihám...163 // 5.1.11 Učitel zná aktuální dětskou literaturu ...165 // 5.1.12 Reflexe učení v dílně čtení, čtenářovo sebepojetí ...165 // 5.2 Čtenářské kontinuum...167 // 5.2.1 Struktura čtenářského kontinua v pojetí čtenářského týmu projektu PŠÚ ...167 // 5.2.2 Jak lze využívat čtenářské kontinuum pro dílnu čtení...168 // 5.2.3 Čtení v duchu. Linie z oblasti Čtenářské chování...169 // 5.2.4 Čtení map, grafů, schémat ve fantasy. Linie z oblasti Porozumění textu...170 // 5.2.5 Jak mapa slouží záměrům svého autora...171 // 5.3 Kolegiálni podpora učitelů - Vzájemné učení...174 // 5.3.1 Formy
vzájemného učení a kolegiálni podpory vyzkoušené v praxi ...174 // 5.3.2 Konkrétní formy a příklady...176 // Přílohy...183 // Příloha 1: Popis mezinárodních úrovní čtenářské gramotnosti PIRLS ...183 // Příloha 2: Grafy - vybraná zjištění z PIRLS 2016...184 // Příloha 3: Klíč ? příkladům českých odpovědí...185 // Květiny na střeše - klíč...185 // Leonardo da Vinci - klíč...190 // Životní cesta karety obrovské - klíč...194 // Literatura...198 // Publikace ČŠI ? mezinárodním šetřením PIRLS, TIMSS a PISA...199 // 5
(OCoLC)1035471668
cnb003046252

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC