Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 09.12.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(3) Půjčeno:3x 
BK
EB
Vydání první
Praha : Univerzita Karlova, nakladatelství Karolinum, 2018
197 stran : ilustrace ; 21 cm
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   Plný text PDF 
   * Návod pro Bookport 
   * Návod pro vzdálený přístup 

objednat
ISBN 978-80-246-4031-0 (brožováno)
ISBN 978-80-246-4102-7 (online ; pdf)
Obsahuje bibliografii na stranách 168-180 a bibliografické odkazy
Anglické resumé
Popsáno podle tištěné verze
001471237
Úvod 9 // 1 Historie problému a stav současného výzkumného bádání 13 // 1.1 Úzkost z psychologického, biologického // a filozofického hlediska 13 // 1.2 Přehled výzkumů o trémě 16 // 2 Konceptuálni rámec 22 // 2.1 Úzkost, úzkostnost a strach 22 // 2.1.1 Fyziologický základ úzkosti 25 // 2.1.2 Mozkové mechanismy zapojené // do procesu vystupování 27 // 2.1.3 Psychologický základ úzkosti 29 // 2.1.4 Úzkostné poruchy 31 // 2.2 Definice sociální úzkosti a její přínos ? definici trémy 32 // 2.3 Definice trémy a používaná terminologie 35 // 2.3.1 Tréma jako výsledek profesního stresu 38 // 2.3.2 Tréma jako sociální úzkost 40 // 2.4 Umění veřejného vystupování 43 // 2.4.1 Definice veřejného vystupování 44 // 2.4.2 Proč vystupujeme na veřejnosti? 45 // 2.4.3 Dovednosti nezbytné pro kvalitní veřejný výkon 47 // 3 Teoretický rámec 50 // 3.1 Yerkes-Dodsonův zákon 50 // 3.2 Teorie trémy 53 // 4 Symptomy trémy 56 // 4.1 Fyziologické průvodní jevy 57 // 4.2 Kognitivní projevy trémy 59 // 4.3 Behaviorální reakce na trému 61 // 5 Příčiny vzniku trémy 64 // 5.1 Faktory osobnosti jako příčina trémy 65 // 5.1.1 Introvertnost, neuroticismus a úzkostnost 65 // 5.1.2 Perfekcionismus 67 // 5.1.3 Typ rodičovství a první koncertní zkušenosti 70 // 5.1.4 Sebepojetí a sebeúčinnost 72 // 5.2 Nedostačující příprava jako příčina trémy 79 // 5.2.1 Technické potíže a nedostatečná sluchová kontrola 80 // 5.2.2 Hra zpaměti jako příčina trémy 84 // 5.2.3 Chyby ve cvičení 89 // 6 Metody prevence trémy 93 // 6.1 Psychologické preventivní metody: behaviorální a kognitivní terapie 95 // 6.2 Fyzické preventivní metody 99 // 6.3 Přístupy založené na výkonu 102 // 6.4 Prevence trémy v pedagogické praxi 104 // 6.4.1 Umění správného cvičení 108 //
6.4.2 Pamětní osvojování hudby: strategie a techniky 115 // 6.4.3 Psychická příprava na veřejné vystoupení 119 // 7 Výzkumná část práce 123 // 7.1 Předmět výzkumu, jeho cíle a základní pracovní hypotézy 124 // 7.2 Organizace výzkumu a jeho metodika 124 // 7.2.1 Časový průběh výzkumu 124 // 7.2.2 Výzkumný vzorek 125 // 7.2.2.1 Charakteristiky výzkumného vzorku // kvantitativního výzkumu 125 // 7.2.2.2 Charakteristiky výzkumného vzorku // kvalitativního výzkumu 127 // 7.2.3 Metodika výzkumu 128 // 7.2.3.1 Kvantitativní metoda 128 // 7.2.3.2 Kvalitativní metoda 132 // 7.3 Interpretace výsledků kvantitativního výzkumu 135 // 7.3.1 Korelace celkových výsledků všech škál 135 // 7.3.2 Statistické vyhodnocení výsledků škálování 135 // 7.3.3 Genderové hledisko 137 // 7.3.4 Korelace mezi třemi škálami 139 // 7.3.5 Porovnání výsledků ve třech skupinách studentů 141 // 7.3.6 Verifikace hypotéz 144 // 7.3.7 Závěry kvantitativního výzkumu 145 // 7.4 Interpretace výsledků kvalitativního výzkumu 147 // 7.4.1 Interpretace hlavních témat kvalitativního výzkumu 149 // 7.4.2 Narativní popis výsledků 154 // 7.4.3 Závěry kvalitativního výzkumu 158 // 7.5 Diskuze výsledků výzkumu 161 // Závěr 164 // Seznam grafů, tabulek a obrázků 181 // Seznam příloh 183 // Příloha 1: Škály 184 // Příloha 2: Otázky rozhovoru 190 // Příloha 3: Výkonový diář 192 // Summary 198
(OCoLC)1085401411
cnb003056667

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC