Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 22.01.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
Vydání první
V Brně : Janáčkova akademie múzických umění, 2018
421 stran : ilustrace (některé barevné) ; 25 cm

objednat
ISBN 978-80-7460-141-5 (brožováno)
Obsahuje bibliografii na stranách 381-403 a bibliografické odkazy
Anglické resumé
001471261
Předmluva 7 // 1. Úvod 10 // 2. Vymezení základních pojmů 20 // 2.1 Definice kompozice 20 // 2.2 V z tah hudby a matematiky 22 // 2.3 Algoritmus a algoritmická kompozice 23 // 2.4 Využití počítačů v hudbě 25 // 2.5 Kompozice hudby pomocí počítače 26 // 2.6 Krátký přehled historického vývoje výpočetní techniky pro tvorbu hudby pomocí počítače 27 // 2.6.1 Nejstarší výpočetní stroje, použité pro tvorbu hudby 28 // 2.6.2 Některé z osmibitových počítačů, používaných pro tvorbu hudby 30 // 2.6.3 Některé z šestnáctibitových počítačů, používaných pro tvorbu hudby 32 // 2.6.4 Zvukové karty 35 // 2.6.5 MIDI 36 // 3. Počítačem podporovaná algoritmická kompozice 38 // 3.1 Historie 38 // 3.2 Stručný přehled některých kompozičních programů 45 // 4. Systemizace programů pro počítačem podporovanou // algoritmickou kompozici 87 // 4.1 Kritéria systemizace 87 // 4.2 Návrh systemizace programů pro počítačem podporovanou algoritmickou kompozici 96 // 4.3 Způsoby využití takto vzniklého hudebního materiálu 98 // 5. Podrobnější přehled vybraných kompozičních programů 101 // 5.1 Programy, realizující přesně zadaná vstupní data 101 // 5.2 Programy využívající principu náhody 117 // 5.2.1 Programy umožňující tvorbu autonomní soudobé hudby 123 // 5.2.2 Programy pro tvorbu evoluční hudby 140 // 5.2.3 Programy pro tvorbu generativní hudby 141 // 5.2.4 Programy pro tvorbu skladeb v určitém stylu // tzv. vážné hudby 144 // 5.2.5 Programy pro tvorbu skladeb v určitém stylu // tzv. populární hudby 146 // 5.2.6 Programy s neobvyklým ovládáním 149 // 5.3 Programy transformující nejrůznější nehudební informace // na hudební data - tzv. převodníky 155 // 5.3.1 Programy transformující číselné řady 158 // 5.3.2 Programy transformující fraktály 164 //
5.3.3 Programy transformující texty a jiné sekvence znaků 182 // 5.3.3.1 Převod textu na audio nebo MIDI data 183 // 5.3.3.2 Převod sekvencí DNA na MIDI data 184 // 5.3.4 Programy transformující vizuální data na hudbu 185 // 5.3.4.1 Programy, transformující obrázky nebo video na audio data 195 // 5.3.4.2 Programy, transformující obrázky na MIDI data 235 // 5.3.4.3 Programy pro řízení hudebních dat kreslením 237 // 5.4 Programovací prostředí 259 // 5.5 Programy pro realizaci témbrálních elektroakustických kompozic a sound designu 301 // 5.5.1 Syntetizéry s neobvyklým ovládáním 302 // 5.5.2 Syntetizéry umožňující výraznou transformaci vstupního materiálu 304 // 5.5.3 „Rozřezávače“ audio souborů 308 // 5.5.4 Programy umožňující výraznou transformaci vstupního materiálu, pohybující se na pomezí syntetizérů a efektových procesorů 311 // 5.5.5 Programy umožňující výraznou transformaci vstupního materiálu, na bázi efektových procesorů 315 // 5.5.6 Neobvyklé přehrávače samplů 318 // 5.6 Programy pro podporu kompozice 328 // 5.6.1 Programy pro tvorbu harmonických sledů 329 // 5.6.2 Programy pro hudební analýzu 330 // 5.6.3 Programy pro realizaci alternativních ladění 331 // 5.6.4 Programy pro řízení amplitudy 338 // 5.6.5 Programy pro ovládání hudebního prostoru 339 // 5.6.6 Programy pro převod audiosignálu na MIDI data 341 // 5.6.7 Méně obvyklé MIDI ovladače 344 // 6. Popis využití určitých programů při tvorbě několika autorových skladeb 351 // Závěr 377 // Summary 379 // Seznam použitých pramenů a literatury 381 // Seznam obrázků 404
cnb003071617

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC