Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(2.2) Půjčeno:13x 
BK
EB
Vydání 1.
Praha : Grada, 2019
248 stran : ilustrace ; 24 cm
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-247-3950-2 (brožováno)
ISBN 978-80-271-2409-1 (online ; pdf)
ISBN 978-80-271-2410-7 (online ; epub)
Psyché
Terminologický slovník
Obsahuje bibliografii na stranách 227-243 a rejstřík
Popsáno podle tištěné verze
001471268
Úvod 8 // 1. „Na počátku bylo slovo...“ 10 // 1.1 Jak se učíme číst 12 // 1.1.1 Technika čtení 15 // 1.1.2 Porozumění čtení 21 // 1.2 Jak učíme číst 23 // 1.3 Intervenční postupy 26 // 1.4 Čtení podle kognitivní mapy 28 // Shrnutí 31 // 2. Učit se jinak 32 // 2.1 Definice dyslexie 35 // Shrnutí 43 // 3. Fonematické povědomí - a co dál? 44 // 3.1 Fonematické povědomí 45 // 3.2 Teorie dvojího deficitu 49 // 3.3 Teorie specifických procedurálních jazykových obtíží 51 // 3.4 Magnocelulární teorie 63 // 3.5 Deficity dalších kognitivních funkcí 65 // Shrnutí 77 // 4. Jak poznat, co potřebují 78 // 4.1 Diagnostika v předškolním věku 91 // 4.2 Diagnostika ve škole 94 // 4.2.1 Diagnostika čtení 96 // 4.2.2 Diagnostika psaní 103 // 4.2.3 Diagnostika dalších dílčích funkcí 109 // 4.3 Diagnostika vysokoškoláků a dospělých 113 // Shrnutí 116 // 5. Cítit se dobře znamená mít chuť se učit 117 // 5.1 Školní sebepojetí žáků s dyslexií 119 // 5.2 Rodina - zdroj podpory i stresu 121 // 5.3 Odolnost, radost a úspěch navzdory dyslexii 126 // Shrnutí 128 // 6. Kdo chce učit, musí se učit 130 // Shrnutí 136 // 7. Co se osvědčuje 137 // 7.1 Jednat okamžitě 137 // 7.2 Explicitní instrukce, rozvoj poznávání i metakognice 138 // 7.3 Tři složky poradenské práce 141 // 7.4 Tři oblasti intervence 145 // Shrnutí 146 // 8. Prevence čtenářských obtíží v předškolním věku 147 // Shrnutí 153
// 9. Dyslexie na prvním stupni ZŠ 154 // 9.1 Technika čtení - trénink 155 // 9.2 Porozumění čtení - trénink 161 // 9.3 Psaní je prostředek, nikoli cíl 165 // 9.4 Trénink fonematického povědomí 171 // 9.5 Další oblasti rozvoje 173 // 9.6 Co ještě nás na prvním stupni ZŠ může potkat 175 // Shrnutí 175 // 10. Dyslexie na druhém stupni ZŠ a na SŠ 177 // 10.1 Trénink čtení - „nekonečný příběh“ 182 // 10.1.1 Systematický nácvik práce s texty 186 // 10.2 Pojmy ve výuce 189 // 10.3 Psaní souvislých textů 192 // 10.4 Alternativy čtení a psaní 199 // 10.5 Osvojování cizích jazyků 201 // 10.6 Programy a pomůcky pro individuální rozvoj i obohacení učiva 206 // Shrnutí 209 // 11. Dyslexie v dospělosti 210 // 11.1 Dyslexie na vysoké škole 216 // 11.2 Dyslexie v každodenním životě dospělých 219 // Shrnutí 223 // Slovníček pojmů 224 // Použitá literatura a další zdroje 227 // Rejstřík věcný 244 // Rejstřík jmenný 247
cnb003058515

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC