Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(2) Půjčeno:4x 
BK
Příručka
Vydání první
Brno : Computer Press, a.s., 2011
352 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 23 cm

objednat
ISBN 978-80-251-3469-6 (vázáno)
angličtina
Přeloženo z angličtiny
Obsahuje rejstřík
001471405
s // Obsah // Poděkování 7 // Úvod 8 // Kapitola 1 : Ostré vektory a malířské techniky // Co se v této kapitole naučíte 16 // Příprava skic 18 // Vytváření vzoru 20 // Vytváření textu 29 // Tvářženy a její vlasy 34 // Barvy, stíny a detaily 37 // Vytváření šálku čaje 43 // Přidání květin 47 // Kapitola 2: Dvourozměrné textury a trojrozměrné vektory // Co se v této kapitole naučíte Vytváření pozadí Vytváření lebky Přidání masky krytí // Vkládání a úpravy inteligentních objektů Vytváření chodící postavičky Přenesení postavičky do Photoshopu První vektorová trojrozměrná postavička Druhá vektorová trojrozměrná postavička Třetí vektorová trojrozměrná postavička Další příklady // a // 54 // 55 59 // 70 // 71 73 80 81 86 90 94 // 3 // Obsah // Kapitola 3: Živá vektorizace a efekty na paletě Cestár // Co se v této kapitole naučíte // Návrh barevného tématu // Vytváření pozadí // Přidání ptáku a paprsků světla // Vytváření tvaru nástroji na paletě Cestář (Pathfinder) // Začlenění tvarů do kompozice // Přidání kostry // Další vektorové součásti // 98 // 100 // 101 // 106 // 113 // 120 // 122 // 127 // Kapitola 4: Kouzla malby od ruky // Co se v této kapitole naučíte // Vytvoření vhodně uspořádaného fotografického základu // Nástroj Divine Proportion v aplikaci Painter // Příprava malby // Použití paletového nože ve stávajícím obraze // Průběžná kontrola výsledku // Přechody barev pomocí stopy Artists’Oils // Míchání a vytváření barev na paletě Mixer // Přidání jemných barev a akcentů // Prolínání barev pomocí paletového nože Oil Palette Knife //
Vytváření vzorů ve Photoshopu // Stopy štětce F-X a masky vrstev v Painteru // Využití vzorů // Vzájemná prolnutí prvků obrazu Závěrečná analýza v Painteru // 135 // 136 // 138 // 150 // 152 // 153 160 161 162 165 // 170 // 174 // 182 // 183 // 190 // 192 // 4 // Obsah // ? // Kapitola 5: Vytvoření klasického uměleckého díla // Co se v této kapitole naučíte Vytváření pozadí // Vytváření dvourozměrných prvku obrazu // Příprava v aplikaci Poser // Pozice na pozadí obrazu // Přidání rekvizity do scény // Světlo a materiály // Renderování // Postava v rybě // Postava v rybníku // Vytváření nohou // Vytvoření tváře a ucha // Další postavy // Umístění renderovaných postav do Photoshopu // Malířské efekty a povrchová textura // 195 // 196 // 197 199 208 209 // 213 // 214 216 217 220 222 225 227 // 231 // 240 // Kapitola 6: To nejlepší z obou světů // Co se v této kapitole naučíte // Vytvoření základu ve Photoshopu // Úvodní kroky v aplikaci Cinema 4D // Práce s trojrozměrnými tvary // Osvětlení scény // Renderování scény // Opakování postupu // Práce s křivkami // Návrat do Photoshopu // Přidání domorodých motivu // Vytvořeni pohoří // Vytvoření trojrozměrných listů // Vytvoření textury z listů // 247 // 248 // 249 258 261 // 267 // 268 269 274 279 293 295 300 305 // 5 // Obsah // s // Kapitola 7: Modelování surového materiálu // Co se v této kapitole naučíte // Príprava alf pro ZBrush // Sochání v ZBrushi // Využití vytvorených alf // Změna materiálu a export obrazu // Vytvorení kompozice ve Photoshopu // Vytvorení textury na pozadí Vrstvení exportovaných obrazů // Vytvorení kompozice // Povrchová textura a vylepšení celkového vzhledu obrazu // 311 // 312 // 313 318 322 // 326 // 327 329 331 341 // 344 // Rejstřík // 349 // 6
(OCoLC)776506418
cnb002251646

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC