Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 22.10.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(5) Půjčeno:5x 
BK
EB
2., zcela přepracované vydání
Praha : Grada Publishing, 2019
328 stran, 16 nečíslovaných stran obrazových příloh : ilustrace (převážně barevné), mapy ; 25 cm
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-271-0787-2 (vázáno)
ISBN 978-80-271-2649-1 (online ; epub)
ISBN 978-80-271-2648-4 (online ; pdf)
Expert
Na rubu titulní stránky chybně uvedeno též: První vydání
Terminologický slovník
Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
001471641
O autorech 9 // Předmluva vedoucí kolektivu autorů 13 // 1. Východiska marketingové komunikace 17 // 1.1 Marketing a komunikace 18 // 1.2 Teoretická východiska marketingové komunikace 20 // 1.2.1 Teorie komunikace 20 // 1.2.2 Komunikační proces 23 // 1.2.3 Psychologie a marketingová komunikace 28 // 1.2.4 Presvedčivá komunikace 30 // 1.3 Shrnutí 37 // 1.4 Případová studie: Analýza YouTube kanálů optikou // learn-feel-do 38 // 1.5 Otázky a náměty k diskusi, klíčová slova, rozšiřující // literatura 39 // 2. Cíle, strategie a plánování marketingové komunikace 41 // 2.1 Cíle marketingové komunikace 42 // 2.2 Komunikační mix 45 // 2.2.1 Optimalizace komunikačního mixu 49 // 2.3 Integrovaná marketingová komunikace 53 // 2.4 Volba základní komunikační strategie, plánování 55 // 2.5 Rozpočet komunikační strategie a účinnost 58 // 2.6 Důvěryhodnost a etické otázky komunikace 61 // 2.7 Shrnutí 65 // 2.8 Případová studie: Tematické týdny Lidlu 66 // 2.9 Otázky a náměty k diskusi, klíčová slova, rozšiřující // literatura 68 // 3. Komunikační mix 71 // 3.1 Reklama 74 // 3.1.1 Druhy reklamy 75 // 3.1.2 Vyber médií 80 // 3.1.3 Účinnost médií 88 // 3.1.4 Zmény mediálního chování spotřebitelů 91 // 3.1.5 Harmonogram a organizace reklamy 91 // 3.1.6 Reklamní tvorba 93 // 3.1.7 Účinnost reklamy 94 // 3.2 Podpora prodeje 98 // 3.2.1 Nástroje podpory prodeje 99 // 3.2.2 Účinnost podpory prodeje 104 // 3.3 Přímý marketing 105 // 3.3.1 Nástroje přímého marketingu 106 // 3.3.2 Databáze v přímém marketingu 113 // 3.3.3 Účinnost přímého marketingu 114 // 3.3.4 Etický rozmérpřímého marketingu 114 // 3.4 Public relations 115 // 3.4.1 Vztah public relations a reklamy 117 // 3.4.2 Cílové skupiny PR 119 // 3.4.3 Externí a interní public relations 121 // 3.4.4 Vztahy s médii 125 //
3.4.5 Tiskoví mluvčí 126 // 3.4.6 Výroční zpráva 127 // 3.4.7 Eventy 128 // 3.4.8 Public affairs 130 // 3.4.9 Krizová komunikace 132 // 3.4.10 Účinnost public relations 135 // 3.5 Osobní prodej 136 // 3.5.1 Prodejní aktivity 139 // 3.5.2 Schopnosti obchodníka 140 // 3.6 Sponzoring 141 // 3.7 Veletrhy a výstavy 145 // 3.7.1 Cíle účasti a kritéria výbéru 148 // 3.7.2 Příprava a realizace účasti 151 // 3.7.3 Účinnost veletrhů a výstav 154 // 3.8 Shrnutí 155 // 3.9 Případová studie: Kofola 158 // 3.10 Otázky a náměty k diskusi, klíčová slova, rozšiřující // literatura 164 // 4. Marketingová komunikace na internetu 169 // 4.1 Online reklama 171 // 4.1.1 Display reklama 173 // 4.1.2 Intextová reklama 177 // 4.1.3 Reklama ve vyhledávačích 177 // 4.1.4 Reklama na sociálních sítích 181 // 4.2 Online public relations 182 // 4.2.1 Search engine optimization (SEO) 183 // 4.2.2 Webové stránky 185 // 4.2.3 Tiskové zprávy 187 // 4.2.4 Případové studie, e-booky, pode as ty, sdílení // audiovizuálního obsahu 187 // 4.2.5 Budování uživatelských komunit 188 // 4.3 Online přímý marketing 190 // 4.3.1 Webové stránky, katalogy 191 // 4.3.2 Sociální síté a přímý marketing 192 // 4.3.3 Direct mail 193 // 4.3.4 Newsletter 193 // 4.3.5 Mobilní aplikace 195 // 4.4 Online osobní prodej 196 // 4.4.1 Messaging, live chat 197 // 4.4.2 Online eventy, webináře 198 // 4.5 Online podpora prodeje 198 // 4.5.1 Affiliate marketing 199 // 4.5.2 Zbožové vyhledávače, slevové portály, kolektivní nakupování 200 // 4.5.3 Vzorky, kupony a věrnostní programy 202 // 4.5.4 Advergaming a soutěže 202 // 4.6 Případová studie: Digitální marketing IKEA 203 // 4.7 Otázky a náměty k diskusi, klíčová slova, rozšiřující literatura 206 // 5. Marketingová komunikace na trzích B2B 209 // 5.1 Specifika trhu B2B 211 //
5.2 Reklama 219 // 5.3 Podpora prodeje 222 // 5.4 Public relations 223 // 5.4.1 Krizová komunikace 225 // 5.5 Výstavy a veletrhy 226 // 5.6 Přímý marketing 228 // 5.7 Osobní prodej 230 // 5.8 Rozpočet 233 // 5.9 Shrnutí 234 // 5.10 Případová studie: T-Mobile 236 // 5.11 Otázky a náměty k diskusi, klíčová slova, rozšiřující literatura 237 // 6. Mezinárodní marketingová komunikace 239 // 6.1 Mezinárodní marketingový komunikační proces 240 // 6.2 Volba mezinárodní marketingové komunikační strategie 248 // 6.3 Přímý vstup na zahraniční trh 252 // 6.4 Delegace bez investic 255 // 6.5 Obchodní mezičlánky 257 // 6.6 Obchodní mise a mezinárodní veletrhy 260 // 6.7 Shrnutí 261 // 6.8 Případová studie: Analýza komunikačních nástrojů na základě kulturních rozdílů 263 // 6.9 Otázky a náměty k diskusi, klíčová slova, rozšiřující // literatura 263 // 7. Trendy v marketingové komunikaci 267 // 7.1 Nové výzvy marketingové komunikace 269 // 7.1.1 Personalizace 269 // 7.1.2 Automatizace 27? // 7.1.3 Eventizace 278 // 7.2 Nové směry v marketingové komunikaci 280 // 7.2A Content marketing 281 // 7.2.2 Senzorický marketing 284 // 7.2.3 ValueAased marketing 285 // 7.3 Posun v organizaci a řízení marketingové komunikace 287 // 7.4 Důraz na vyhodnocování efektivnosti 290 // 7.5 Shrnutí 291 // 7.6 Případová studie: The New York Times 292 // 7.7 Otázky a náměty k diskusi, klíčová slova, rozšiřující literatura 294 // 8. Marketingová komunikace společnosti ŠKODA AUTO v Indii 297 // 8.1 ŠKODA AUTO v Indii 298 // 8.2 Integrovaná marketingová komunikace Škody Octavia 300 // Slovník směrů marketingové komunikace 307 // Literatura 311 // Rejstřík 320
cnb003077341

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC